ח"כ מלכיאלי על תשובת בר-לב ל'JDN': "מגחיך את עצמו מרגע לרגע"

Yonatan Sindel/Flash90

ח"כ מלכיאלי על תשובת בר-לב ל'JDN': "מגחיך את עצמו מרגע לרגע"

יו"ר סיעת ש"ס לעג להבהרה שפרסם השר בעקבות הפרסום ב'חדשות JDN' לפיה הוא זה שהעביר את החומרים בעניין מזרחי למח"ש ואמר: "מה שמתברר שבכלל השופטת היא זו שהעבירה את הפרטים. בקיצור, עשה הכל. חוץ מהדבר הכי חשוב"

יו"ר סיעת ש"ס בכנסת ח"כ מיכאל מלכיאלי התייחס אחר הצהריים (שני) לסערה שהתעוררה בעקבות תשובתו של השר לביטחון הפנים עמר בר לב, הממונה על המשטרה, לכתב 'חדשות JDN' ששאל לגבי פרשת חיים מזרחי שהוכה ונעצר לשווא על ידי בלי משטרה, והשיב: "אני לא מכיר את האירוע שאתה מדבר עליו".

ח"כ מלכיאלי תקף את השר לביטחון הפנים ואמר: "השר בר לב מגחיך את עצמו מרגע לרגע. בכנסת אומר שלא מכיר את האירוע המדובר שהסעיר כל אדם בר דעת. אחרי זה אומר שבעצם הוא יודע ולא קישר בין השם לאירוע, והוא זה שנתן הנחיה להעביר למח"ש את הפרטים".

יו"ר סיעת ש"ס לעג להבהרה שפרסם השר בעקבות הפרסום ב'חדשות JDN' ואמר: "אולם מה שמתברר שבכלל השופטת היא זו שהעבירה את הפרטים. בקיצור, עשה הכל. חוץ מהדבר הכי חשוב לגנות ולהוקיע את התנהגהות הבזויה והזויה".

כזכור, השר לביטחון הפנים עמר בר לב נשאל בישיבת סיעת מפלגת העבודה בכנסת על ידי 'חדשות JDN' לגבי פרשת חיים מזרחי, שהוכה ונעצר לשווא על ידי בלי משטרה, והשיב: "אני לא מכיר את האירוע שאתה מדבר עליו".

עם זאת הוסיף כי "באופן כללי מה שאנחנו עושים, אנחנו מגנים כל אלימות משטרתית מכל סוג שהוא, כל מקרה שמגיע אלי נדבק, יש גם אירועים רבים של אלימות משטרתית או טענות לאלימות משטרתית שמגיעות למח"ש, שזה לא גוף של משטרת ישראל או המשרד לביטחון פנים, הם בודקים את הנושאים האלה. אין ספר שאחת המשימות החשובות שלי זה לעקור את האלימות משטרתית מיסודה".

בהמשך הגיב בטוויטר ומסר: "כשנשאלתי עתה על המקרה של חיים מזרחי, לא קישרתי מיד את השם לאירוע הקשה מלפני מספר שבועות. אולם בזמן אמת כשאירעה התקרית ונודע לי עליה, בהוראתי הועברו החומרים למח״ש, ובעקבות כך נפתחה חקירה בעניין בתוך זמן קצר".

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו

Hide picture