נתניהו יוצא מפגישת השכנוע. Avshalom Sassoni/Flash90

דיווח: נתניהו מוכן לחתום על עסקת טיעון – כולל הטלת קלון; פרקליטיו מכחישים

לאחר שבוע של דיווחים סותרים, על כן קלון או לא קלון, הערב מדווח כי נתניהו החליט לחתום על עסקת הטיעון עם היועמ''ש - כולל על הסעיף שירחיק אותו מהפוליטיקה למשך שבע שנים. עם זאת, קיימים חילוקי דעות בפרקליטות

אמש (ראשון) התקיימה פגישה בביתו של עורך דינו של נתניהו, בועז בן צור ברמת גן, עם משפחת נתניהו בהרכב מלא ועם פרקליטי נתניהו. אלא שבניגוד למה שהיה ידוע עד כה – מתברר כי נתניהו מוכן לקלון. כך דווח ב'חדשות 12'.

מקורב בכיר לנתניהו אומר כי "אין צורך לתת למנדלבליט אור ירוק להמשיך במגעים לעסקה, מפני שאף פעם נתניהו לא נתן אור אדום לעסקה". לטענת המקורב, נתניהו החליט ללכת על עסקת הטיעון – כולל דרישת הסף של היועמ"ש להטלת קלון על נתניהו והרחקתו מהפוליטיקה למשך שבע שנים.

הסיבה לפגישה אמש, הייתה כדי לשכנע את משפחת נתניהו ולהסביר להם את ההחלטה שכבר קיבל בנימין נתניהו. עורכי הדין הסבירו לנוכחים כי העסקה שנמצאת על השולחן היא עסקה "מיטבית" כהגדרתם לנתניהו, וזה ההישג הכי גדול שאפשר להגיע אליו במשפט נתניהו.

עם זאת, הכדור כעת במגרשו של היועמ"ש. מנדלבליט מידר בתחילה את צוות הפרקליטים שמנהל בפועל את משפט נתניהו, ובהמשך הוא רק עדכן אותם בפרטי המשא ומתן. במהלך היום הנוכחי כולו התקיימו התייעצויות קדחתניות בין הפרקליטות, היועמ"ש והתובעים – ויש שם חילוקי דעות משמעותיים.

לאחר הפרסום נשאל נתניהו הערב בכנסת על עסקת הטיעון, והאם הוא יסכים להטלת הקלון. "אוי נו באמת" השיב נתניהו. בנוסף, פרקליטי נתניהו מכחישים בכל תוקף כי הוא הסכים להטלת הקלון.

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו