יוכלו לערער: משפחת רוצחו של יהודה דימנטמן הי"ד קיבלה התראת הריסה

יוכלו לערער: משפחת רוצחו של יהודה דימנטמן הי"ד קיבלה התראת הריסה

דובר צה''ל מעדכן כי משפחתו של המחבל ג'ית ג'ראדאת, שהיה מעורב ברצח יהודה דימנטמן הי''ד, קיבלה היום התראה שביתם הולך להיהרס. עם זאת, בצה''ל לא יהרסו עדיין את הבית ויאפשרו למשפחת המחבל, אם תרצה, להגיש ערער

דובר צה"ל הודיע כי היום (חמישי) נמסרה הודעה למשפחת המחבל ג'ית ג'ראדאת, על כוונת צה"ל להרוס את הקומה בה התגורר המחבל. המחבל היה מעורב בפיגוע הירי בו נרצח יהודה דימנטמן הי"ד, מחוץ לישיבה בה למד בחומש.

על אף ההודעה על הרס ביתם, דובר צה"ל הוסיף כי למשפחת המחבל ניתנה אפשרות להגיש ערער ביחס להריסה. כאמור, המחבל היה בין הרוצחים של יהודה דימנטמן הי"ד. כזכור, יהודה היה בדרכו לביתו עם מספר חברים, ושני מחבלים ירו עליהם במארב מתוכנן. מחבל נוסף שהיה במקום שימש כמתצפת.

עוד נמסר מדובר צה"ל, כי עניינם של מעורבים נוספים בפיגוע עודנו מצוי בבחינה. בעניינו של המחבל מחמוד ג'ראדאת, חתם מפקד הפיקוד כבר בשבוע שעבר על צו החרמה והריסה של הקומה בה התגורר המחבל. לבקשת באת כוח משפחת המחבלת, צו ההריסה לא ימומש עד ליום ראשון הקרוב, בכדי לאפשר להם להגיש עתירה לבג"ץ.

בנוסף, בעניינו של המחבל מוחמד ג'ראדאת, מחבל נוסף שהיה מעורב ברצח יהודה דימנטמן הי"ד, הוגש התראה להריסת בית המחבל כבר לפני שבוע וחצי. דובר צה"ל מוסר כי "השגה מטעם משפחתו הוגשה והיא נבחנת. מענה להשגה יועבר בימים הקרובים".

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו