אילוסטרציה. Yossi Aloni/Flash90

במשטרה טוענים: תיק החקירה על תקיפת סילמן לא נסגר; בעלה: "פייק ניוז"

מאז התלוננה חברת ימינה בשידור חי כי פעיל ימין תקף אותה באלימות בעיר מודיעין - הסיפור מסרב לרדת מהכותרות. אלא שגורמים במשטרה הדליפו שתיק החקירה בעניינה נסגר, אך הבוקר עושים במשטרה 'סיבוב פרסה'

אמש (מוצאי שבת) פורסם כי במשטרה החליטו לסגור את תיק התקיפה נגד יו"ר הקואליציה ח"כ עידית סילמן, לאחר שהיא סירבה לשתף פעולה ולמסור עוד מידע על המקרה. אלא שבשיחה שקיימה סילמן עם החוקר בתיק – הוא נשמע מכחיש את הדיווח. הבוקר, במשטרה מכחישים באופן רשמי את הדיווח.

כזכור, סילמן התלוננה ב'חדשות 12' לפני כחודשיים על כך שאדם אלמוני הטיח אותה לרכבה בעת שעצרה לתדלק בתחנת דלק בעיר מודיעין. לטענתה מדובר היה בפעיל ימין, דבר שהוביל אותה להחלטה להצביע בעד תקציב המדינה. אלא שהסיפור היה נשמע מוזר לרבים, ובכלי התקשורת התחילו לחקור את המקרה עצמאית.

לאחר לחץ ציבורי רב החלה סילמן לספק גרסאות סותרות, כשהיא כל פעם חוזרת בה מגרסה אחרת. ואכן, כאמור, אמש דווח כי במשטרה יסגרו את התיק מאחר והיא משתפת אותם רק בחומר שנוח לה. אלא שמדוברות המשטרה נמסר הבוקר כי "בהמשך לפניות כתבים אודות תיק החקירה בעניין ח"כ עידית סלמן, ברצוננו להבהיר כי התיק עודנו נמצא בבדיקת גורמי המקצוע וטרם התקבלה כל החלטה".

בנוסף, בעלה של סילמן, שמוליק סילמן, התראיין ב'גלי ישראל' על המקרה: "פייק ניוז מה שרץ אתמול, אין שום ראיה שזה לא נכון. מספיק אחוז אחד שזה נכון, צריך לדון אדם לכף זכות, מה ששנוא עליך אל תעשה לחבריך. כבנאדם לבנאדם אני שואל אותך: אתה בטוח במאה אחוז שעידית שיקרה? יש שלושה דברים שאין לאדם חלק בעולם הבא, אחד מהם זה הלבנת פנים".

סילמן אמר לאותו מראיין בפעם שעברה, כי הוא לא בטוח שיבחר בבנט – על אף שהוא ראש מפלגתה של רעייתו. ‏"כשאמרתי לך בפעם הקודמת שאני לא יודע במי לבחור, ביבי או בנט, התכוונתי לומר שגם הוא וגם הוא ראויים. יש פה בני אדם אחרי הכל, לא סתם פוליטיקאים. אדם שפוי ונורמלי לא ירצה להתקרב לפוליטיקה, אין אדם ישר יותר מעידית אשתי", הוסיף.

0 0 הצבעות
דירוג הכתבה
1 תגובה
ישנות
חדשות המדורגות ביותר
Inline Feedbacks
הצגת כל התגובות

"אדם שפוי ונורמלי לא יתקרב לפוליטקה"
אשתך לוקחת את זה כמחמאה?

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו