Yonatan Sindel/Flash90

דרעי מסמן מטרה: "כשנחזור – קודם כל נבטל את המיסים שהטילה הממשלה"

דרעי השתתף בישיבת סיעת ש''ס בכנסת, בפעם האחרונה שלו בתור חבר כנסת בכנסת הנוכחית. דרעי טען כי הנושא החשוב ביותר לטיפול כשהימין יחזור לשלטון - זה הטיפול ביוקר המחייה והמיסים שהטילה הממשלה הנוכחית

סיעת ש"ס קיימה היום (שני) דיון על גל ההתייקרויות במשק, הכולל מיסים כבדים מצד הממשלה על מוצרי צריכה וזינוק במחירי המזון, החשמל, הארנונה, הדלק ועוד. בישיבה השתתף היו"ר חבר הכנסת אריה דרעי, שמחר תיכנס לתוקף התפטרותו מהכנסת לאור עסקת הטיעון שחתם עליה מול היועמ"ש מנדלבליט.

יו"ר ש"ס ח"כ דרעי אמר בישיבה: "על מחירי הקוטג' הבעירו את הרחובות, וכעת מול גל התייקרות חסר תקדים – כולם שותקים. מדובר בפגיעה קשה ביותר עבור ציבור ישראלי ענק הנאנק תחת משבר הקורונה ונאלץ לשלם הרבה יותר עבור מוצרי יסוד".

"ממשלת תל אביב של בנט ואיווט אטומה למצוקות העם ובמקום לסייע כפי שאנחנו פעלנו, במענקים ותווי מזון למשפחות נזקקות, הם משיתים מיסים קשים ומתנערים מאחריות. כשנחזור לממשלה בהקדם, הדבר הראשון שנעשה הוא לבטל את כל המיסים הללו", הוסיף דרעי.

בתוך כך, ארחה היום סיעת ש"ס את מובילי מאבק העצמאים בראשות אורן בוטא, שהשמיעו את זעקתם על ביטול המענקים מצד הממשלה ועל העצמאים שהגיעו לפת לחם. דרעי הבטיח לתמוך ולקדם את הצעת החוק מטעמם להשבת המענקים לעצמאים.

0 0 הצבעות
דירוג הכתבה
1 תגובה
ישנות
חדשות המדורגות ביותר
Inline Feedbacks
הצגת כל התגובות

לא הבנתי . הוא לא פרש?

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו