חודש וחצי אחרי: משפחת המחבל שרצח את יהודה דימנטמן הי"ד – קיבלה צו הריסה

יהודה דימנטמן הי''ד

חודש וחצי אחרי: משפחת המחבל שרצח את יהודה דימנטמן הי"ד – קיבלה צו הריסה

משפחת המחבל כבר ערערה על ההחלטה להרוס את ביתם, אך הערעור לא התקבל ומפקד פיקוד המרכז בצה''ל חתם על צו הריסת ביתם. עם זאת, משפחת רוצחו של יהודה דימנטמן הי''ד עדיין תוכל לערער על כך בבית המשפט העליון

חודש וחצי לאחר הפיגוע המזעזע בצפון השומרון, בצה"ל מודיעים כי נחתם צו הריסה לביתו של המחבל שרצח את יהודה דימנטמן הי"ד סמוך לישיבה בה למד, בחומש. כזכור, בפיגוע השתתפו שלושה מחבלים – ושמו של המחבל שמשפחתו קיבלה אמש (ראשון) צו הריסה על ביתם הוא מוחמד ג'ראדאת.

דובר צה"ל מסר כי "מפקד פיקוד המרכז, אלוף יהודה פוקס, חתם אמש על צו הריסה למבנה בו התגורר המחבל מוחמד ג'ראדאת. הצו נמסר למשפחתו. המחבל אשר התגורר בכפר סילת אלחארת'יה, ביצע יחד עם חברי חוליה נוספים פיגוע ירי ביום חמישי בו נרצח יהודה דימנטמן ז"ל".

עוד מסר דובר צה"ל, כי הצו נחתם לאחר שנדחתה ההשגה שהגישה משפחת המחבל נגד ההריסה. עם זאת – באפשרות משפחת המחבל להגיש עתירה לבג"ץ כנגד הצו. כזכור, בפיגוע נפצעו בנוסף עוד שניים מחבריו של יהודה הי"ד, שניהם אזרחים ישראלים.

היום דרשו חברי הכנסת בצלאל סמוטריץ', יו"ר הציונות הדתית, ושלמה קרעי מהליכוד – כי תתקיים במליאת הכנסת דיון מיוחד, לפני שהממשלה תשיב לבג"ץ תשובה ביום ראשון האם בכוונתה להרוס את הישיבה בה למד יהודה הי"ד, בחומש. ההצעה של הח"כים נדחתה – והם הודיעו כי יערערו על כך בוועדת הכנסת.

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו