Yonatan Sindel/Flash90

אדלשטיין נגד נתניהו: "איבדנו את השלטון – ולא נחזור לשם בלי חשבון נפש"

ההתמודדות שלו נגד נתניהו עולה שלב, כאשר חבר הליכוד מאשים את היו''ר הדומיננטי של הליכוד באיבוד השלטון. לשיטתו, לחשוב שאנשים הולכים באופן עיוור אחרי נתניהו - זה זלזול. "הם מבינים מדוע היום אנחנו כבר לא בשלטון"

לאחר שהודיע לפני כחודשיים על כוונתו להתמודד נגד יושב ראש מפלגתו, ח"כ בנימין נתניהו על ראשות הליכוד, מודיע הבוקר (שישי) חבר הליכוד ח"כ יולי אדלשטיין, כי לא רק שיתמודד נגד נתניהו – אלא ינצח אותו לאחר שאנשים הבינו מי האשם בכך שהליכוד איבד את השלטון. את הדברים אמר ב'103 FM'.

"אם אעמוד בראש הליכוד, לאף אחד אין ספק שעוד בכנסת הזו, בלי יציאה לבחירות – אוכל להרכיב ממשלה לאומית רחבה ובאמת לנהל את ישראל, לא רק ברעיונות של נפתלי בנט, אלא באופן אמיתי", טען אדלשטיין.

לטענתו, על אף התדמית של נתניהו – הוא כן מנוצח. ‏"נתניהו ינצח אותי? אני שומע את האמירה הזו, היא נובעת מכך שנתניהו הרבה מאוד שנים היה בלתי מנוצח והיה בשלטון, אבל אני לא כל כך מבין ממה נובע העניין הזה שהוא בהכרח ינצח", אמר.

‏"לנתניהו יש פופולריות בליכוד, אבל היחס הזה לאנשי תנועת הליכוד והמתפקדים שלנו, שכולם טיפשים ועיוורים והולכים עיוור אחרי מישהו, הוא יחס מזלזל. הרבה אנשים מבינים שאיבדנו את השלטון ולא נחזור אלא אם כן נעשה חשבון נפש פנימי", האשים חבר הליכוד את נתניהו.

אדלשטיין הוסיף כי הוא כבר מתכונן לפריימריז בליכוד במשך תקופה: ‏"הכוונה שלי היא לנצח את נתניהו בפריימריז. אני עובד כל הזמן – פגישות אישיות, חוגי בית, ראיונות, ובסופו של דבר זה יסתדר למסה הקריטית הנדרשת".

על ניהול משבר הקורונה אמר כי: "הייתי יכול לצחוק אם לא הייתי רואה את הסטטיסטיקה, ישראל פשוט לא מנוהלת. הממשלה זרקה את המשק על הרצפה והרימה ידיים. מדיניות של 'שב ואל תעשה', אני לא קורא לזה מדיניות".

לסיום האשים אדלשטיין את הממשלה בפופוליזם. ‏"אין לאף אחד מושג כמה חולים יש במדינה ומה קורה מבחינת השתוללות הנגיף. ויתרו על הכל. הממשלה לא מסוגלת לקבל החלטות, והולכת בדרך הכי פופוליסטית", חתם את דבריו.

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו