בנט: "אנחנו רואים תחילת מגמה של התייצבות בגל האומיקרון"

Olivier Fitoussi/Flash90

בנט: "אנחנו רואים תחילת מגמה של התייצבות בגל האומיקרון"

על רקע מצב התחלואה החמור בישראל שהגיע בשבוע האחרון למקום הראשון בעולם ביחס למספר האזרחים במדינה, בנט התייחס לכאוס סביב מתווה החינוך החדש ואמר כי והעביר את האחריות למניעת המשך התחלואה להורי הילדים

ראש הממשלה נפתלי בנט התייחס הבוקר (ראשון) בפתח ישיבת הממשלה למצב התחלואה החמור בישראל שהגיע בשבוע האחרון למקום הראשון בעולם ביחס למספר האזרחים במדינה וטען כי רואים תחילת מגמה של התייצבות בגל האומיקרון.

"אני בכוונה בורר את המילים, כדי להימנע מאווירת סוף קורס ומחגיגות סיום האומיקרון שאינן במקומן", פתח בנט את דבריו והוסיף, "כרגע, בשעות אלה ממש, אנחנו מתמודדים עם עומס בבתי החולים, עם מספר עדיין גדול של נדבקים".

בנט התייחס לכאוס סביב מתווה החינוך החדש ואמר כי "מתווה החינוך החדש שהפעלנו מכניס 2.5 מיליון תלמידים לתוך רדאר בדיקות פעמיים בשבוע. גם הבוקר אני ואשתי עשינו את הבדיקות לילדים, כך אנחנו מגלים מאומתים ונשמרים מהדבקה".

ראש הממשלה מסיר את האחריות מהמדינה להמשך התחלואה וטוען כי "ההורים צריכים לגלות אחריות, להקפיד לבדוק את הילדים כמו שצריך, ולשלוח לבית הספר רק אם הם מרגישים טוב. עוד כמה שבועות כאלה, אם כולנו ננהג באחריות – אנחנו ביחד נתגבר גם על הגל הזה".

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו