Avshalom Sassoni/POOL. Olivier Fitoussi/Flash90

"לא מעוניין בגישור": ניר חפץ תובע בבית המשפט את יאיר נתניהו

התביעה, שמסתכמת על סך של חצי מיליון שקלים, טוענת כי נתניהו הבן פרסם וחשף פרטים אישיים על חפץ - פרטים שהיו תחת צו איסור פרסום. חפץ תובע גם את שר המשפטים לשעבר אמיר אוחנה, ועוד איש תקשורת

הבוקר (ראשון) התקיים הדיון הראשון בבית משפט השלום בנתניה, סביב כתב התביעה של עד המדינה ניר חפץ נגד בנו של רה"מ לשעבר, יאיר נתניהו, על סך של חצי מיליון שקלים. לבית המשפט הגיעו גם התובע ניר חפץ, מקורבם לשעבר של משפחת נתניהו, ויאיר נתניהו עצמו.

בתביעה טוען חפץ כי נתניהו הבן פרסם במהלך חקירת עד המדינה בתיקי נתניהו פרטים האסורים בפרסום – כולל פרטים אישיים שפגעו בפרטיותו בתרגיל שנעשה לו בחקירת תיק 4000, לטענת חפץ. חפץ, המיוצג על ידי עורכי הדין אילן סופר ורון אביב, תבע באותה עילה גם את שר המשפטים לשעבר אמיר אוחנה ואת איש התקשורת יעקב ברדוגו, אף הם על סך של חצי מיליון שקלים.

כשהגיע לדיון בבית המשפט אמר חפץ, כי "אחרי שנים שהייתי מוגבל ביחס למה שאני יכול לומר, זה זמן טוב לקדם את ההליך הזה שהחל בשנת 2019. אני לא מעוניין בגישור, חשוב שהצדק ייעשה ולא רק ייראה", הבהיר. כאמור, גם יאיר נתניהו הגיע לדיון.

את הפרטים האסורים בפרסום, כתב יאיר נתניהו בחשבון הטוויטר שלו. בכתב התביעה, נכתב כי "מטרתם הברורה של הפרסומים הזדוניים לעיל, הייתה לבזות את התובע ולהשפילו, תוך פגיעה קשה וחמורה בפרטיותו. יאיר נתניהו פגע באופן חמור, קשה, בזוי, פסול ומכוון בפרטיותו, והכול מתוך כוונה לפגוע בו".

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו