Olivier Fitoussi/Flash90

בנט חשף: איראן הגבירה את פעילות הטרור שלה בתקופה האחרונה באזור

לטענת ראש הממשלה, על רקע שיחות הגרעין איראן הגבירה את האגרסיביות שלה באיזור ישראל בשבועות האחרונים ואת פעולות הטרור. בנט הבהיר כי גם אם תיחתם הסכם הגרעין - ישראל תשמור לעצמה חופש פעולה

על רקע שיחות הגרעין בוינה בין מעצמות המערב לאיראן, והחשש בישראל כי ארצות הברית תחתום על ההסכם הישן ותאפשר למעשה לאיראן לייצר פצצת גרעין בתוך מספר חודשים בלבד – ראש הממשלה נפתלי בנט התייחס הבוקר (ראשון) לעניין, והבהיר כי ישראל תשמור לעצמה חופש פעולה גם במקרה וייחתם הסכם.

"ראשית הצירים של האיומים על מדינת ישראל היא איראן. אנחנו, כממשלה, נושאים באחריות להתמודד עם הגרעין האיראני, וכמובן עוקבים מקרוב אחר המתרחש בשיחות וינה", אמר בנט בפתח ישיבת הממשלה השבועית שהתקיימה במשרד רה"מ בירושלים.

"עמדתנו ידועה וברורה – הסכם, בתנאים המסתמנים, יזיק להתמודדות עם תכנית הגרעין. מי שחושב שהסכם יגביר את היציבות – טועה. הוא יעכב זמנית את תחום ההעשרה, אבל כולנו באיזור נשלם על כך מחיר כבד, חסר פרופורציה", הוסיף בנט.

רה"מ טען כי בשבועות האחרונים איראן מגבירה את פעולות הטרור שלה באיזור, סמוך לישראל: "בשבועות האחרונים, דווקא בזמן המשא ומתן, איראן מגבירה את האגרסיביות שלה ומפעילה טרור שוב ושוב באיזור, כפי שכולם ראו. כך מנהלים משא ומתן בנוסח טהראן".

במקרה וייחתם הסכם גרעין, אמר בנט כי "בימים אלה אנחנו סוגרים פערים, ובונים את עצמתה הצבאית של ישראל לשנים ואפילו עשורים קדימה. ישראל תשמור על חופש פעולה, בכל מקרה, עם או בלי הסכם. כל משקיע בר דעת מבין שההשקעה במשטר האיראני, בכלכלה האיראנית, זו לא השקעה נבונה, לא לטווח ארוך ואפילו לא לטווח הבינוני".

0 0 הצבעות
דירוג הכתבה
1 תגובה
ישנות
חדשות המדורגות ביותר
Inline Feedbacks
הצגת כל התגובות

השוטה מחקה את ביבי.
שיעוף הביתה כבר.

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו