צילום: דוברות המשטרה

"ארדוף אויבי ואשיגם": מה חשבו הפוליטיקאים על חיסול המחבלים בלב שכם – באור יום?

"כוחותינו הוכיחו היום, שוב, שאין חסינות למחבלים", כתב בנט. מפקד היחידה שביצעה את החיסול סיפר כי הכוחות רודפים אחר החולייה הזאת כבר במשך מספר שבועות. בני גנץ כתב שדווקא לו מגיע הקרדיט על החיסול המוצלח

הבוקר (שלישי) פעלו כוחות צה"ל בלב העיר הפלסטינית העוינת שכם, וחיסלו שלושה מחבלים שהשתייכו לחוליית טרור שביצעה בשבועות האחרונים פיגועי ירי נגד כוחות צה"ל באזור שכם. המחבלים הצליחו בכל פעם להימלט – אך כעת חוסלו, במבצע מיוחד שכלל שיתוף פעולה בין כוחות ימ"מ, צה"ל והשב"כ. לאחר החיסול המוצלח – מנהיגי המדינה הגיבו.

לטענת ראש הממשלה נפתלי בנט, שהגיב לחיסול בחשבון הטוויטר שלו, כל מחבל שיבצע פיגועים – יחוסל. "הימ"מ, שב"כ, צה"ל – כוחותינו הוכיחו היום, שוב, שאין חסינות למחבלים", כתב בנט. "‏מי שפוגע בנו, יפגע", הוסיף בתגובתו לחיסול בשכם.

מפקד הימ"מ נצ"מ ח' הגיב: "בשבועות האחרונים היחידה נערכה עם שירות בטחון כללי וצה"ל על מנת לעצור חוליית מחבלים שמבצעת פיגועי ירי נגד כוחות צה"ל במרחב שומרון. כוחות היחידה והשב"כ פעלו סביב השעון בכדי לעצור את חברי החוליה".

"הלוחמים פעלו במקצועיות, דבקות במשימה תוך חתירה למגע. בראשות החוליה נתפסו 2 נשקי m16 במהלך המעצר ניסו לפתוח באש ונוטרלו. שיתוף הפעולה של היחידה השב"כ וצה"ל הינו שובר שיוויון בלחימה בטרור, חוליות המחבלים ידעו שהשב"כ והימ"מ בשת"פ צה"ל יגיעו לכל מחבל שינסה לפגוע בכוחותינו ובאזרחי מדינת ישראל", הוסיף מפקד הימ"מ.

שר הביטחון בני גנץ טען כי בתקופה האחרונה הוא הנחה לסכל את אותם חוליות טרור. "‏אני משבח את צה"ל, השב"כ והימ"מ שחיסלו היום את חוליית המחבלים שביצעה פיגועי ירי בשבועות האחרונים. בתקופה האחרונה הנחיתי להגביר את פעילות הסיכול מול פיגועי הירי ואת הנוכחות בצירים ובמקומות המרכזיים באיו"ש. נמשיך בפעילות יזומה, נסכל ונשים את ידינו על מי שינסה לפגוע בחיי אדם", אמר.

שר האוצר אביגדור ליברמן התמקד דווקא בכך שהחיסול התבצע לאור יום: "אני מברך את צה"ל וכוחות הביטחון על המבצע בשכם ועל חיסול שלושת המחבלים שהיו אחראים לשורת פיגועי ירי. בכך נמנעו פיגועים נוספים וכואבים בשטחנו. אנו נרדוף ונמצה את הדין עם כל מי שמחפש לפגוע בנו, גם באור יום". יו"ר הציונות הדתית ח"כ בצלאל סמוטריץ, הגיב אך הוא לחיסול: "‏ברכות לכוחות הביטחון על חיסולם של חברי חוליית הטרור בשכם. 'ארדוף אויביי ואשיגם ולא אשוב עד כלותם', 'כן יאבדו כל אויבך השם'".

0 0 הצבעות
דירוג הכתבה
2 תגובות
ישנות
חדשות המדורגות ביותר
Inline Feedbacks
הצגת כל התגובות

לא צריך לעשות מלא פיגועי ירי בשביל לקבל חיסול.
חרפה שזה צריך להגיע לממדים כאלה בשביל לצאת לחיסולם.
זה נכון לכל ערבי שזורק אבן או בקת"ב!

בצד הצער על המחבל הערבי שעדין לא נהרג יש להביע תודה ללוחמים שקימו את החובה, והזכות, האלמנטרית של הריגת הפעילים להשמדתנו. 
 כן יאבדו כל ויביך ה' , 
ואוהביו – כצאת השמש בגבורתו.

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו