קידוש ה': מצאו עשרות אלפי שקלים בספר תהילים – ותרמו אותם לצדקה

תלמידי בית הספר החרדי נתיבי אור בנתיבות, עלו על קברו של ראש ישיבת הנגב הגאון רבי יששכר מאיר • התלמידים מצאו בין דפי אחד מספרי התהילים סכום כספי גבוה, אותו תרמו לצדקה

תלמידי בית הספר היסודי הדתי "נתיבי אור" שבנתיבות מצאו אתמול (שלישי) אלפי שקלים, ובמקום לשמור אותם לעצמם – החליטו לתרום אותם לצדקה. הסיפור עלה לכותרות בכלי התקשורת הכללים וגרם לקידוש ה'.

על פי הדיווח באתר וואלה, במהלך מבצע שערכו התלמידים לניקוי פארק הבאבא סאלי שבעיר, החליטו לקרוא בספר תהילים על קברו של הגאון רבי יששכר מאיר זצוק"ל, מייסד ישיבת הנגב בנתיבות. בתוך הספר, מצאו התלמידים שטרות בשווי של יותר מעשרת אלפים שקלים.

"לאחר שהתלמידים ניגשו לארון הספרים כדי להוציא את ספרי התהילים, גילו כי מכל ספר נפלו שטרות רבות של כסף. ניגשנו לארון וגילינו כי יש בספרים סכומים של אלפי שקלים", סיפר מחנך הכיתה.

"למרות הפיתוי, התלמידים לא חשבו לרגע לקחת את הכסף והחליטו מיד לתרום אותו לישיבת הנגב, שבראשה עמד הרב מאיר. אני שמח מאוד שערכי הצדקה והעזרה לזולת התגלו אצל התלמידים".

"אני גאה בתלמידים על מעשה הצדקה", אמר יעקב ארוש, מנהל בית הספר. הוא הוסיף כי "אני שמח מאוד שערכי בית הספר החשובים ביותר, צדקה ועזרה לזולת, התגלו אצל התלמידים".

0 0 הצבעות
דירוג הכתבה
1 תגובה
ישנות
חדשות המדורגות ביותר
Inline Feedbacks
הצגת כל התגובות

זו טיפשות. אסור לתת יותר מחומש לצדקה.

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו