דוברות המשטרה

צפו: נהגו ברכב גנוב, התנגשו בעצים ונמלטו רגלית

הנאשם גנב רכב, נמלט בפרעות וגרם לתאונה עצמית קשה לאחר שהתנגש בעצים. הגנב וחברו שישב לצידו נמלטו רגלית, והשניים, תושבי מזרח ירושלים, נעצרו בעקבות ראיות וממצאים שהשאירו ברכב, ולאחר זיהויים במצלמות האבטחה. צפו בתיעוד התאונה

דיווח שהתקבל במוקד מאה של המשטרה בתאריך 12.5.18 סמוך לשעה 4:00 לפנות בוקר על רכב שהתנגש בעוצמה בעצים, הובילה לפתיחת חקירה משטרתית. שוטרים שהוזעקו למקום, איתרו את הרכב כשהוא נטוש ובדיקה קצרה שערכו העלתה כי נגנב זמן קצר קודם לכן מרחוב החלמית בירושלים.

חוקרי המשטרה פתחו בחקירה מאומצת שכללה הגעתם של חוקרי המעבדה לזיהוי פלילי של משטרת ישראל שאספו ראיות וממצאים נוספים מהרכב, ובנוסף נאספו ממצאים תוך שימוש באמצעים טכנולוגיים מתקדמים בהם מצלמות אבטחה שתיעדו את התרחשות התאונה והימלטותם של 2 החשודים מהרכב אותו עפ"י החשד גנבו דקות קודם לכן.

במהלך החקירה, הובילו ממצאים פורנזיים שאותרו בתוך הרכב לזהותם של 2 חשודים בהם החשוד, תושב מזרח ירושלים, העיקרי בגניבת הרכב, הנהיגה בו וגרימת התאונה. החשודים נעצרו והובאו לחקירה במשטרה בחשד לגניבת הרכב, והחשוד העיקרי נחקר גם בחשד לנהיגה ללא רישיון נהיגה.

ביום חמישי האחרון, לאחר סיום חקירת המשטרה וגיבוש התשתית הראייתית, הגישה יחידת התביעות של משטרת ישראל כתב אישום נגד החשוד העיקרי בגין גניבת הרכב, נהיגה ברכב ללא רישיון נהיגה ועבירות נוספות.

מדוברות המשטרה נמסר כי "עם קבלת הדיווח במשטרה, פתחו החוקרים בחקירה מאומצת במהלכה נאספו בתחילה מגוון ראיות וממצאים, שבמהרה הבשילו וסייעו בהתפתחותה של החקירה, איתור זהותם של החשודים במעשה והבאתם לחקירה בגין מעשיהם. גם במקרה זה, פעלו החוקרים בנחישות על מנת לאתר את מכלול הראיות כנגד החשוד העיקרי ולבסוף להביא לכדי הגשת כתב האישום נגדו והבאתו לדין".

0 0 הצבעות
דירוג הכתבה
2 תגובות
ישנות
חדשות המדורגות ביותר
Inline Feedbacks
הצגת כל התגובות

סוף גנב לתלייה…..

יוסי, במקרה הזה זה אמור להיות: "סוף גנב לבריחה"?

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו