המשטרה פשטה על בית המחבל והחרימה עשרות אלפי שקלים שקיבל מחמאס

שב"כ והמשטרה פשטו על בית משפחת המחבל שביצע את הפיגוע בישיבת מרכז הרב לפני כעשור וחילטו עשרות אלפי שקלים שקיבל מארגון הטרור העזתי. המשטרה: "לא נאפשר תמיכה כספית או אחרת של ארגון טרור במשפחות מחבלים" • צפו

הבוקר, פשטו כוחות משטרת מחוז ירושלים בשיתוף שב"כ על בית משפחתו של מחבל, שקיבלו כספים, תמיכה ומימון מארגון חמאס. במהלך הפעילות פשטו הכוחות על בית משפחת המחבל עלא הישאם חוסיין אבו דהיים, שביצע את פיגוע הירי בישיבת מרכז הרב בירושלים בשנת 2008 ורצח 8 תלמידי ישיבה.

הכוחות תפסו כ-43 אלף שקלים בכסף ישראלי ומטבע זר. המבצע הינו פועל יוצא של פעילות סמויה ואיסוף מודיעין ממוקד של משטרת ישראל ושירות הביטחון הכללי שהצביע על כך שמשפחת מחבל המתגוררות במזרח ירושלים מקבלת כספים ומימון מארגון חמאס כתמיכה על ביצוע פיגוע רצחני. 

מהמשטרה נמסר כי "הפעילות שבוצעה הבוקר הינה נדבך נוסף במכלול הפעילות המתבצעת על ידי משטרת ישראל וגופי הביטחון למניעה, סיכול ומעצר של גורמים המעורבים בפעילות פח"ע וטרור באופן ישיר בירושלים וכן כנגד אלו המעודדים ותומכים במחבלים על מנת לאפשר שגרת חיים בטוחה לאזרחי ישראל.

פעילות זו הנה המשך ישיר לפעילות המתבצעת כל העת במגוון מישורים ע"י כוחות הביטחון נגד תמיכתם של ארגוני טרור במשפחות המחבלים,.בשנה החולפת חילטה המשטרה באמצעות הצווים המנהליים סכום כולל של כ 300 אלף שח, רכבים ותכשיטים בביתם של יותר מ 7 משפחות שקיבלו תמיכה וסיוע מארגוני הטרור.

במשטרה הדגישו כי "משטרת ישראל לא תאפשר תמיכה כספית או אחרת של ארגון טרור במשפחות מחבלים שביצעו פיגועי טרור קשים ורצחניים. מעורבות של תושבי ירושלים בפעילות כזו או אחרת הממומנת על ידי חמאס היא עבירה חמורה ומהווה ניסיון דריסת רגל של ארגון הטרור בתוך ירושלים".

0 0 הצבעות
דירוג הכתבה
1 תגובה
ישנות
חדשות המדורגות ביותר
Inline Feedbacks
הצגת כל התגובות

היידד למשטרת הבובות,
אחרי 10 שנים נזכרו כן נזכרו לעשות שפטים באיזה מחבל ימ"ש שביצע פיגוע ירי לפני 10 שנים, אתם לא תתמהו אם יהיה איזה פיגוע ומשטרת הבובות לא יעשו שום דבר כי לטענתם יאמרו שבעוד עשר שנים ימצו את משפטו של אותו מחבלומשפחתו

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו