פלאש 90

צה"ל תקף משגרי בלוני תבערה • סיכום חדשות השבת

כלי טייס של חייל האוויר ביצעו שתי תקיפות לעבר חוליות מחבלים ששיגרו בלוני תבערה בצפון ובדרום רצועת עזה. רוסיה: לפחות 15 נוסעים ושלושה אנשי צוות נהרגו לפנות בוקר בהתרסקות מסוק • בכתבה אחת: סיכום כל החדשות שאירעו במהלך השבת

כלי טייס של חייל האוויר ביצעו בצהריים שתי תקיפות לעבר חוליות מחבלים ששיגרו בלוני תבערה בצפון ובדרום רצועת עזה. כתבת חדשות 0404, נועה מגיד, מוסרת כי אמש אותר בלון תבערה על גג בית ברחוב יוחנן הורקנוס בבאר שבע וטופל בידי חבלן משטרה שהוזעק למקום. ללא נפגעים וללא נזק. מדוברות כבאות והצלה נמסר כי במהלך היום פרצו בדרום ארצנו עשר שריפות כתוצאה מבלוני תבערה.

כוחות צה"ל עצרו לפנות בוקר ספינה שהפליגה מאירופה במטרה להפר את הסגר הימי החוקי על רצועת עזה. כתב חדשות 0404, ליעם גולן, מוסר כי הכוחות העבירו את הספינה לבסיס חיל הים באשדוד והמפליגים הועברו להמשך טיפול.

דובר צה"ל אישר עם כניסת השבת את הדיווח בחדשות 0404 על תקיפת עמדת תצפית של חמאס בדרום רצועת עזה ומסר שמדובר בתגובה לכך שמספר מחבלים חצו את גדר המערכת, השליכו מטען חבלה ובקבוקי תבערה ושבו לאחר מכן חזרה לרצועה. כתבת חדשות 0404, נועה מגיד, מוסרת שלטענת הערבים שני מחבלים חוסלו ו-220 נוספים נפצעו במהלך ההתפרעויות שהתקיימו אתמול (שישי) בחמישה מוקדים שונים לאורך גדר המערכת.

ג'ארד קושנר, יועצו הבכיר של נשיא ארצות הברית, קידם יוזמה לביטול "זכות השיבה" של ערבים מהמזרח התיכון במסגרת הסכם שלום עתידי עם ישראל. על פי דיווח של המגזין "מדיניות חוץ", התכתבויות במייל שנערכו בחודש ינואר האחרון בין בכירים אמריקנים בהם השליח למזרח התיכון, ג'ייסון גרינבלט, מעידות על היוזמה שכללה ביטול מעמדם של ערבים אלה כפליטים ופירוקה של אונר"א, סוכנות הסעד והתעסוקה של האו"ם.

אנשי העדה הדרוזית התאספו הערב, יחד עם תומכים נוספים, בכיכר רבין בתל אביב להפגנה נגד חוק הלאום. כתב חדשות 0404, איציק וייס, מוסר כי בין המשתתפים ניתן היה לשמוע קולות שמדגישים שהגעתם למקום נועדה בכדי להשיג שוויון זכויות לאנשי העדה ולא בכדי לתקוף את הממשלה או העומד בראשה. גורמים בעדה הדרוזית מדגישים כי, ״אנשי שמאל מטפסים על גב הדרוזים כדי לעשות פוליטיקה נגד הימין על חשבונם״.

טיסה LH681 של חברת התעופה לופטהנזה שהמריאה מעט לאחר השעה 07:00 הבוקר מנמל התעופה בן גוריון בדרכה למינכן שבגרמניה, ביצעה נחיתת חירום בנמל התעופה הבינלאומי באתונה בעקבות ריח שרוף שהורגש בתא הטייס. ללא נפגעים.

גבר כבן 66 נפל הבוקר מגובה של כשש קומות ברחוב עזריאל בפתח תקווה ונהרג במקום.

גבר נפל הבוקר מדירה בקומה ה-19 של בניין מגורים ברמת גן ונהרג במקום. כתב חדשות 0404, איציק וייס, מוסר כי המשטרה פתחה בחקירת נסיבות האירוע.

רוכב אופניים כבן 30 נפצע אמש באורח אנוש, לאחר שנפגע מרכב בכביש 2 מדרום למחלף הסירה.

אישה כבת 40 טבעה אמש בחוף לדוגמא בבת ים – מצבה קשה.

שני בני אדם כבני 70 נפצעו בצהריים באורח בינוני וקל בהתהפכות רכב בכביש 70 בין מחלף יגור לצומת חסידים.

רוכב אופניים כבן 26 נפצע אחר הצהריים באורח בינוני, לאחר שנפגע מרכב ברחוב דרך זאב ז'בוטינסקי בבני ברק.

רוכב אופניים כבן שמונה נפצע בצהריים באורח בינוני, לאחר שנפגע מרכב ברחוב דרך זאב ז'בוטינסקי בפתח תקווה.

גבר כבן 83 נפגע הבוקר באורח בינוני משאיפת עשן במהלך שריפה שפרצה בדירת מגורים ברחוב אריה בן אליעזר באשדוד.

גבר כבן 55 נפצע אמש באורח בינוני, לאחר שנפל מגובה ברחוב שדרות ירושלים ברמת גן.

צוותי כיבוי פעלו בצהריים בשריפה שפרצה בגג של בית כנסת בשדרות. כתב חדשות 0404, ירון ליפשיץ, מוסר כי נזק רב נגרם למבנה. אין נפגעים.

צוותי כיבוי פעלו במהלך היום, בסיוע קק"ל, בשריפה שפרצה ביער המלאכים סמוך לקריית גת.

ארבעה צוותים של לוחמי אש פעלו אמש בשריפת קוצים שפרצה בנחל הקיני שבשטח המועצה האזורית מגידו.

לוחמי אש פעלו לפנות בוקר בשריפת חנות במבנה חד קומתי ברחוב ביאליק בבאר שבע.

רוסיה: לפחות 15 נוסעים ושלושה אנשי צוות נהרגו לפנות בוקר בהתרסקות מסוק מדגם Mi-8 באזור קרסנויארסק שבסיביר.

התחזית: עד אמצע השבוע הקרוב לא צפוי שינוי ניכר במעלות החום ברחבי ארצנו שיהיו רגילות לעונה.

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו