פעילות מיוחדת לתושבי ב"ב בפארק רעננה

יום חוויתי נערך אתמול לאמהות מבני ברק וילדיהן במסגרת תוכנית 'משפחה משחקת' ובשיתוף עיריית בני ברק בפארק רעננה.

מאות אימהות וילדיהן נהנו ביום חווייה ייחודי מטעם תוכנית "משפחה משחקת", המופעלת באמצעות התוכנית הארצית לילדים ונוער שע"י עיריית בני ברק, בפארק רעננה.

קרא עוד:

[postim]
המדובר בתכנית יחודית "משפחה משחקת" להעשרת התקשורת והחוויה המשפחתית באמצעות המשחק, ושבמסגרתה מושם דגש על משחקי הנאה, בשילוב כל בני הבית, שהחלה לפעול בשנתיים האחרונות בבני-ברק, מטעם התכנית הלאומית לילדים ולנוער, ובשנה האחרונה החלה לפעול במספר מוקדים נוסף בעיר באופן מורחב לרווחת התושבים על הפרוייקט מופקד האגף לשירותים חברתיים של העירייה שבהנהלת גב' ארלט מויאל, מנהלת האגף ובארגונה המקצועי של גב' רינה ציכטינגר, סגנית מנהל האגף.

במסגרת הפעילות של "משפחה משחקת" שמטרתה, כאמור, פיתוח תקשורת חוויתית בין הורים וילדים, התקיימה פעילות מיוחדת בפארק רעננה כאשר מאות אמהות וילדים יצאו באוטובוסים מאורגנים מכל חמש המשחקיות המפוזרות בעיר, לבילוי אחה"צ של הנאה בפארק. קודם לכן, נועדו צוות מנהלי התוכנית עם הנהלת הפארק וסוכם על הקצאת מקום מיוחד בתחומי הפארק עבור משתתפות התכנית שנקרא "פארק חברים".

במקום הוקצו מתקנים מיוחדים – נדנדות בצורות שונות, קרוסלה מיוחדת, תעלות מים בהן שכשכו הילדים את רגליהם, אויר צח והרבה ירוק בעיניים. לאחר שהילדים השתעשעו במתקנים השונים, נערכה הפעלה מיוחדת שהפעילה את הילדים והאימהות בפעילויות שונות באמצעות כדורים, מצנח ואביזרי הפעלה נוספים. כמו כן הביאה המפעילה שפע של גלגיליות עליהן נסעו הילדים בשטחים הפתוחים. לקראת סיום היום, חולקו לחמניות וטרופיות לכלל המשתתפות.

האימהות והילדים הודו להרב יעקב אשר, ראש העיר על החוויה המיוחדת והייחודית וביקשו באמצעות מכתבי תודה והוקרה רבים שנשלחו, כי עיריית בני ברק והתכנית ימשיכו בעוד פעולות מהסוג הזה, שלימד אותם היטב כי זמן המשחק בין אמא לבתה או בנה מהווה כלי חשוב ויעיל לחיזוק האווירה החמה והחברתית בקרב בני הבית בגילאים השונים וחיזוק הקשר בין הילדים להוריהם.

0 0 הצבעות
דירוג הכתבה
1 תגובה
ישנות
חדשות המדורגות ביותר
Inline Feedbacks
הצגת כל התגובות

כל הכבוד ליעקב אשר. הלואי שילמדו ממנו ראשי ערים חרדיות אחרות.

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו