צילום: פלאש 90

במהלך יום כיפור: צוותי מד"א הוזעקו ל-2,243 אירועים

גם ביום הכיפורים הנוכחי העניקו צוותי מד"א טיפול רפואי לאלפי בני אדם שהתעלפו או שחשו ברע בעקבות הצום. כמה מאות מהם פונו לבתי חולים. למרבה הצער, גם השנה נרשמו אירועים של יידוי אבנים לעבר האמבולנסים

סיכום יום הכיפורים של מד"א: צוותי מגן דוד אדום טיפלו במהלך צום יום הכיפורים ב-2,243 אירועים ברחבי ארצנו והעניקו טיפול רפואי ראשוני ל-1,728 בני אדם. "268 בני אדם התעלפו, התייבשו וחשו ברע עקב הצום, 228 נפגעו ונזקקו לעזרה ראשונה עקב פציעה. 35 בני אדם נפצעו בתאונות דרכים", כך נמסר.

עוד נמסר כי "צוותים של מגן דוד אדום הוזעקו להעביר 174 יולדות לבתי החולים, מתוכן שבע שיולדו על ידי הצוותים בערים קרית גת, גבעת זאב, בני ברק, ירושלים (3) ורמת גן".

במד"א מציינים בצער כי גם השנה נרשמו אירועים של יידוי אבנים לעבר האמבולנסים, פעם אחת בכביש 25 סמוך לבאר שבע ופעם נוספת בכביש 4 סמוך לצומת הדסים.

בחסדי שמים לא היו נפגעים באירועים הללו.

0 0 הצבעות
דירוג הכתבה
1 תגובה
ישנות
חדשות המדורגות ביותר
Inline Feedbacks
הצגת כל התגובות

כתב האוה"ח הק', כשהבורא יראה שאין יותר כוח לישראל לסבול את יסורי הגלות, יגאלם. לכן אנחנו חייבים לצעוק לה' מדי יום, עד מתי? אם ביוהכ"פ הזה כ"כ הרבה טופלו, מה יהיה בכיפור הבא עם ירידת הדורות והכוחות שכבר אזלו. לצעוק לה ולאמר לו, רבש"ע, עד מתי נחזור שוב ושוב על הצעקה הזאת עד מתי? וזה מה שהיה החפצ"ח זצ"ל עושה מדי לילה בעלית הבית שלו וכן שאר צדיקים שנסעו למנוחות ועזבונו לאנחות.
"נס" שיש עדיין כוח לכתב שלכם שהלך לתעד את הרב קנייבסקי במוצאי כיפור בענין סוכתו.

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו