עיכובים בהפעלת קו 422 החדש מבני ברק לירושלים

ראש עיריית בני ברק שיגר מכתב בהול למשרד התחבורה • מתברר כי ישנם קשיים שמעכבים את הפעלת הקו בני ברק-ירושלים בזמן שנקבע • האם הקו יתחיל לפעול בתאריך 11.11.11? • כל הפרטים

ראש עיריית בני ברק פנה למשרד התחבורה בבקשה "לעשות הכול כדי לאפשר את תפעול קו 422 מבני-ברק לירושלים בתאריך שנקבע במכרז להפעלת הקו".

התאריך שנקבע לתחילת ההפעלה הוא יום שישי, י"ד בחשוון תשע"ב, 11.11.11 למניינם.

במכתבו  מדגיש ראש העיר, כי תאריך ההפעלה לקו נקבע לאחר שנות ציפייה רבות ותהליכים מורכבים וממושכים בפרסום המכרז לקו, המיועד לצאת מרח' בן גוריון 18 ולעבור לאורך הרחובות ז'בוטינסקי, אהרונוביץ-הרב כהנמן ויציאה לכביש גהה, ובכך להימנע ממעבר ברחובות עמוסים, להקטין את העומס התחבורתי ברחוב רבי עקיבא ולצמצם את זמן הנסיעה לירושלים.

"עתה מתברר", כתב ראש העיר, "כי ישנם קשיים שמעכבים את הפעלת הקו בזמן שנקבע, וכי משרד התחבורה שוקל להשהות את תאריך ההפעלה כדי לבחון פיתרונות וליישמם".

ראש העיר תמה על שהחברה שזכתה במכרז, ואף פתחה במסע פרסום להפעלתו בתאריך שנקבע אינה ערוכה לכך, לפתע, ומבקשת דחייה בהפעלת הקו.

"צעד זה של דחיית תאריך ההפעלה", קובע ראש העיר, "מהווה פגיעה משמעותית באימון הציבור במשרד ובכל העוסקים במלאכה לכל אורך הדרך, ומשום כך יש לעשות את כל הנדרש להפעלת הקו בזמן, לרווחת ציבור אלפי הנוסעים המשתמשים בתחבורה הציבורית בקו בני ברק-ירושלים, ועם תחילת ההפעלה תוסדרנה גם אותן בעיות שעומדות כרגע על הפרק.

בד בבד, הנחה ראש העיר את גורמי העירייה העוסקים בתחום זה להשלים את כל ההליכים הדרושים ולשתף פעולה בכל דרך ובאופן מוגבר ורצוף, כדי לאפשר לחברה לעמוד בלוח הזמנים שנקבע.

 

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו