צילום: דוברות עיריית רמת השרון

זעזוע רב: ראש 'דבר אחר' בפתח בית כנסת ברמת השרון

מתפללי בית הכנסת "סוכת שאול" ברמת השרון, נחרדו הבוקר לגלות כי הוצב שם ראש 'דבר אחר', ככה"נ על ידי גורמים שהחליטו להקצין את השיח על רקע מערכת הבחירות הסוערת בעיר • ראש העיר: "לא אתן לגורמים קיצוניים לייצר פה קרע, הסתה ושיסוי"

מתפללי בית הכנסת "סוכת שאול" ברמת השרון הגיעו הבוקר, כבכל יום לתפילת שחרית, אך נחרדו לראות בפתח בית הכנסת ראש של 'דבר אחר' שנתלה שם, זאת ככל הנראה בעקבות המתח שנוצר בעיר בעקבות מערכת הבחירות הסוערת הנמצאת כעת לפני סיבוב שני.

במשטרת ישראל מסרו: "לפני זמן קצר התקבל דיווח במשטרת ישראל על תלית ראש חזיר בכניסה לבית כנסת בעיר. שוטרי משטרת ישראל נמצאים במקום. נסיבות האירוע נבדקות. נפתחה חקירה".

ראש עיריית רמת-השרון אבי גרובר התייחס למקרה החמור ואמר: "יום שישי רגע לפני בחירות. את המקרה המזעזע בבית הכנסת תחקור המשטרה ואני בטוח שהיא תדע להגיע למי שעשה זאת ולהעמידו לדין. לא אתן לגורמים קיצוניים לייצר פה קרע, הסתה ושיסוי. אין להם מקום ברמת השרון ואין להם מקום בחברה הישראלית בכלל. רמת השרון הייתה קהילה אחת ותישאר קהילה אחת. אני מבקש מכולם לנשום. לזכור שיש בחירות, והרבה יותר חשוב יש את היום, את הימים ואת השנים שלאחר הבחירות".

גבאי בית הכנסת, אלי עלמני אמר: "הזדעזעתי מלראות את הדבר הזה. ראש חזיר ממש, עם הדם עליו. מזעזע שבתוכנו יהיה דבר כזה".

צילום: עיריית רמת השרון

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו