צילום: פלאש 90

אחרי מספר שעות: התקלה ב'גולן טלקום' נפתרה ובחברה מתנצלים

לקוחות חברת הסלולר 'גולן טלקום' סבלו הערב מחוסר קליטה וקושי בהוצאת וקבלת שיחות ממכשירם, בשל תקלה ארצית של הרשת, אך לקראת השעה 23:30 נפתרה הבעיה • גולן טלקום: "אנחנו מתנצלים על התקלה ונעשה ככל שניתן שהיא לא תחזור"

מאזור השעה 6:30 בערב לקוחות רבים מדווחים על קושי בהוצאת וקבלת שיחות, כמו גם שירותים נוספים הניתנים בשוטף על ידי הרשת, שאינם זמינים, ככל הנראה בשל תקלה ארצית של החברה, אך בדקות האחרונות בחברה מדווחים כי התקלה נפתרה במלואה .

במהלך הערב הוציאו בגולן טלקום הודעה ולפיה: "חלק מלקוחותינו עשויים לחוות קושי בהוצאה וקבלת שיחות ושירותים סלולריים אחרים. מהנדסי החברה פועלים לתיקון התקלה בהקדם האפשרי. אנו עובדים במלוא הכוחות והמאמץ לחזרה לשירות מלא ומתנצלים בפני לקוחותינו על חוסר הנוחות".

לקראת השעה 23:00 הערב הודיעו בחברה כי התקלה הסתיימה והרשת חזרה לפעול באופן תקין. "מהנדסי החברה ומהנדסי נוקיה פעלו במשותף מרגע שהחלה התקלה והצליחו לאתר אותה כבר ב-20:00, אך בשל העומס על הרשת וניסיונות ההתחברות של הלקוחות הופעלו מנגנוני הגנה שיצרו התאוששות מדורגת ולבסוף כל מנויי הרשת חזרו לתפקוד מלא ב-22:30. אנחנו מתנצלים בפני לקוחותינו על התקלה ונעשה ככל שניתן שהיא לא תחזור".

:

0 0 הצבעות
דירוג הכתבה
3 תגובות
ישנות
חדשות המדורגות ביותר
Inline Feedbacks
הצגת כל התגובות

אני עוד שעה נוסע ברכבת ואין לי קליטה הם דפקו אותי ואת כל שאר האנשים..

בגלל שלא היה לי קליטה בגולן נסעתי והוויז באמצע הדרך הפסיק לזהות אותי וטעיתי בדרך

קורה. כן. אני גם לקוח של גולן טלקום. אז מה ?! לפעמים קוראים תקלות. ונופלות מערכות. ממשיך לאהוב אותכם גולן.?

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו