זהירות: חשש לסלמונלה בטחינה של 'אחדות'

משרד הבריאות מודיע כי נמצא קשר אפשרי בין צבר תחלואה בסלמונלה לטחינה של "אחדות" מתאריכי תפוגה (תאריך אחרון לשיווק) 21/5/19 – 7/4/19. הצרכנים מתבקשים לא לצרוך טחינה מתאריכי תפוגה אלה מכל סוגי המשקלים והאריזות

אחדות בע"מ מודיעה ללקוחותיה כי בבדיקה שנעשתה לטחינה גולמית בצפון אמריקה, נמצא חשד להימצאות סלמונלה. מתוך זהירות ואחריות כלפי לקוחות המפעל, מבוצעת החזרה יזומה לטחינה שיוצרה ע"י אחדות בע"מ, לכל סוגי המשקלים והאריזות, שמסומנת בתאריך אחרון לשיווק 19/5/21 – 19/4/7. מי שברשותו מוצר שיוצר בטווח תאריכים זה, מתבקש שלא לצרוך את המוצר ומוזמן ליצור קשר בטלפון 03-9068020. כל בדיקות המעבדה שבוצעו ביתר השנה – תקינות והמוצרים בטוחים לשימוש.

משרד הבריאות מודיע כי נמצא קשר אפשרי בין צבר תחלואה בסלמונלה לטחינה של "אחדות" מתאריכי תפוגה (תאריך אחרון לשיווק) 21/5/19 – 7/4/19. המשרד רואה לנכון לשוב ולהדגיש את הקריאה להחזרה שפורסמה לפני כשבוע שבה נתבקשו הצרכנים שלא לצרוך טחינה מתאריכי תפוגה אלה מכל סוגי המשקלים והאריזות ששווקו לשוק הקמעונאי, המוסדי ולמסעדות:

משרד הבריאות ממשיך בחקירה מאומצת של כ-38 מקרי תחלואה בישראל ונמצא בקשר עם רשויות מקבילות בחו"ל אשר גם בהן מתבצעות כעת חקירות בהקשר לתחלואה ממוצרים אלה .

חיידק הסלמונלה עלול לגרום באנשים בריאים לתסמינים הבאים: חום, שלשול, בחילה, הקאות וכאבי בטן. בילדים צעירים, קשישים ,ובעלי מערכת חיסון מוחלשת חיידק זה עלול לגרום לתחלואה קשה יותר. על כן, המשרד רואה לנכון לשוב ולהזהיר את הציבור מצריכת מוצרים אלה.

כאמור, כל מי שברשותו טחינה של אחת מהחברות שבתמונה הראשית שהתאריך האחרון לשיווק הוא בין 19/5/21 – 19/4/7 שלא ישתמש ויפנה לחברה לקבלת פיצוי.

0 0 הצבעות
דירוג הכתבה
1 תגובה
ישנות
חדשות המדורגות ביותר
Inline Feedbacks
הצגת כל התגובות

מה עם טחינה של יש ???היא גם אחדות.

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו