"הגעתם עוד לפני שהסתפקתי להתקשר ולהזעיק את 'איחוד הצלה'"

חובשי 'איחוד הצלה' המתנדבים באזור ירושלים הוזעקו הערב לטפל באדם שנפגע במדרגות בשכונת רמות בירושלים, אך בדרך הם הצילו את חייה של בת השכנים * בסופו של דבר התינוקת והשכן שנפל במדרגות לא נזקקו לפינוי לבית חולים

חובשים מתנדבים של 'איחוד הצלה' הוזעקו הערב (רביעי) לטפל באדם שנפצע קשה לאחר שנפל במדרגות בבניין בו היא מתגוררת בשכונת רמות בירושלים, אך בדרך הם הצילו חיים נוספים באותו בניין.

קרא עוד:

[postim]

"בשעה 18:40 בערב קיבלתי קריאה על אדם שנפצע קשה לאחר שנפלה במדרגות", מספר דביר עדני, חובש מיחידת האופנועים של 'איחוד הצלה' בירושלים. "כשנכנסתי לבניין ראיתי דלת פתוחה והנחתי ששם המקרה אליו הוזעקנו. בסלון גיליתי את בעלת הבית שהחזיקה את בתה התינוקת בידה האחת וטלפון בידה השנייה, כשהיא צועקת היא נחנקת לי'.

"משהו לא הסתדר לי עם הדברים. הקריאה שאנחנו קיבלנו הייתה על פצועהקשה מנפילה ופתאום אני רואה ילד שנחנק", אומר עדני. "לפני שהבנתי מה קורה, האם הסבירה שהיא מופתעת מההגעה המהירה שלנו. 'הגעתם עוד לפני שהסתפקתי להתקשר למוקד 1221 ולהזעיק את 'איחוד הצלה', הוסיפה האם".

עדני עדכן את האם שהוזעק בכלל לטפל במקרה של נפילה במדרגות. היא סיפרה כי שמעה המולה בבניין ובזמן שפתחה את הדלת כדי להבין את שאירע, התינוקת זחלה ונחנקה מחפץ שניסתה לבלוע. עדני יחד עם חובשים נוספים העניקו לתינוקת טיפול להוצאת גוף זר ופעילות החייאה ולאחר שהשיבו אותו להכרה, היא לא נזקקה לפינוי לבית חולים. לבקשת הכוננים נשלחה התינוקת לבדיקות מקיפות בסניף קופת חולים סמוך.

האדם שנפל במדרגות טופל על ידי חובשים מתנדבים נוספים שהגיעו לזירה. למרות הדיווח הראשוני שהגיע מאחד השכנים, הוא נחבל בפניו ובפלג גופו התחתון, אך היה בהכרה וסרב להתפנות לבית החולים.

החובש המתנדב דביר עדני

דביר עדני

0 0 הצבעות
דירוג הכתבה
1 תגובה
ישנות
חדשות המדורגות ביותר
Inline Feedbacks
הצגת כל התגובות

דברי חז"ל בהתגלמותם: הקב"ה מקדים רפואה למכה!

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו