צילומים: דוברות החרמון. דוברות קייקי כפר בלום. דוד כהן והדס פרוש / פלאש 90

לאחר 5 שנות בצורת: תפילת הודיה המונית בט"ו בשבט

אירוע ההודיה ההמוני צפוי להתקיים ברחבת הכותל המערבי, וזאת לאחר חמש שנות בצורת קשות במדינת ישראל • מתחילת עונת הגשמים הנוכחית נרשמה עליה חדה במספר המשקעים. לאחר ששנת 2018 הוכרזה כשנת בצורת חמישית ברציפות

מודים על הגשמים: במכתב ששיגר שר החקלאות, אורי אריאל, לרבנים הראשיים הראשון לציון הרב יצחק יוסף שליט"א והרב דוד לאו שליט"א בבקשה שישתתפו ויפרסו את חסותם על תפילת הודיה המונית הצפויה להתקיים בכותל המערבי, על עונת הגשמים המבורכת.

לדברי אריאל, "לאחר חמש שנים של בצורת אותם חווה עם ישראל וחקלאי ישראל, יש לנו להודות להלל ולשבח על ירידת הגשמים. כולנו שמחים על עליית מפלס הכנרת על השלג בחרמון ועל הירוק מסביב. וזוהי העת בה עלינו להגיד תודה לבורא עולם על הגשם ועל האקלים המצוין על הנחלים הזורמים כאפיקים בנגב. עת להתפלל ועת להודות".

אירוע ההודיה צפוי להתקיים בט"ו בשבט ברחבת הכותל המערבי בהשתתפות המונים, וזאת לאחר חמש שנות בצורת קשות במדינת ישראל.

על פי נתוני השירות ההידרולוגי שברשות המים. כמות המשקעים בשנת 2018 הייתה הנמוכה הייתה נמוכה משמעותית מהממוצע הרב שנתי בעקבות כך, הוכרזה השנה הקודמת כשנת בצורת חמישית ברציפות. לעומת זאת מתחילת עונת הגשמים הנוכחית נרשמה עליה חדה במספר המשקעים. והעדות המרשימה לכך היא עליתה של הכנרת ב-47.5 ס"מ.

0 0 הצבעות
דירוג הכתבה
1 תגובה
ישנות
חדשות המדורגות ביותר
Inline Feedbacks
הצגת כל התגובות

משמח את הלב כזה שפעעעע
תודה לך בורא עולם…

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו