צילום: פלאש 90

"הפנייה דחופה": נתניהו ביקש את התערבות שרת המשפטים בחקירתו

נתניהו פנה באמצעות פרקליטו לשרת המשפטים איילת שקד וביקש ממנה לפעול לשחרור חומר שיוכיח שלא היה פסול ביחסיו עם בעלי בזק אלוביץ' במכתבו ציין כי "הפנייה דחופה, היועמ"ש יחליט בקרוב". לטענת נתניהו, משרד המשפטים מסרב למסור את התשובות

רה"מ פנה באמצעות פרקליטו לשרת המשפטים וביקש ממנה לפעול לשחרור חומר שיוכיח שלא היה פסול ביחסיו עם בעלי בזק אלוביץ': "הפנייה דחופה, היועמ"ש יחליט בקרוב".

על פי פרסום הערב של העיתונאי ירון אברהם ב'ערוץ 12', במכתב שיצא מטעם פרקליטו של נתניהו, עורך הדין נבות תל צור, לשרת המשפטים איילת שקד, דרש נתניהו משקד לדאוג לכך שמשרד המשפטים ישחרר תשובות ששלח למבקר המדינה מסוף 2016 ותחילת 2017, ובהן נטען לכאורה שלא היה פסול ביחסים בין נתניהו לאלוביץ'.

עוד נטען לכאורה שנתניהו בתפקידו כשר תקשורת לא קיבל החלטות שנויות במחלוקת לפני שגובש אותו הסדר ניגוד עניינים מפורסם, ושכל החלטותיו נעשו לאחר הליך סדור ובתיאום עם הגורמים המשפטיים.

לטענת נתניהו, משרד המשפטים מסרב למסור את התשובות המלאות האלה שנתן למבקר למרות שהן נחלת הכלל, ולכן הוא פונה לשקד.

במכתבו הוא כותב, "אנו רואים בתשובות שמרד המשפטים למבקר המדינה משום מסמכים בעלי חשיבות רבה להגנת ראש הממשלה.. לפיכך, אנו פונים אלייך בבקשה לקבל בהקדם האפשרי העתק.. נוכח העובדה כי החלטת היועץ המשפטי לממשלה צפויה להתקבל בזמן הקרוב, פנייתנו אלייך היא פנייה דחופה ביותר".

 

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו