Aharon Krohn/Flash90

בוקר סוער וגשום: שלג בחרמון, אובך בערבה ומפלס הכינרת בעלייה • צפו

מזג אויר חורפי וסוער פוקד את ישראל משעות הבוקר: לאור החשש משיטפונות יתכנו חסימות כבישים בדגש על כביש 90. במקביל, באזור הערבה ואילת התפתחו תנאי אובך קשים ובשעות הבוקר לא התאפשרה נחיתת או המראת מטוסים בנמל התעופה

מזג אויר חורפי וסוער פוקד את ישראל משעות הבוקר: הסערה הנוכחית שהחלה כבר אמש בשעות הלילה עם רוחות עזות, התגברה הבוקר בגשמים וסופות רעמים, ובשעה האחרונה החלו פתיתי שלג להיערם בחרמון שמד הטמפרטורה במפלס התחתון שבו עומד על 0 מעלות. מחברת 'מטאו טק' נמסר כי בשעות אחה"צ ייחלשו הגשמים.

ממשטרת ישראל נמסר כי לאור החשש משיטפונות יתכנו חסימות כבישים בדגש על כביש 90 ומבקשת מהציבור להימנע מלהגיע למקומות שעלולים להתפתח בהם שיטפונות. המשטרה קוראת לציבור הנהגים לנהוג באחריות, להישמע להוראות ולעקוב אחר ההנחיות והפרסומים.

במקביל, באזור הערבה ואילת התפתחו תנאי אובך קשים ובשעות הבוקר לא התאפשרה נחיתת או המראת מטוסים בנמל התעופה של אילת וכן בוטלה נחיתה בשדה התעופה 'עין יהב' שבערבה התיכונה. לאחר כשעה של השבתה חזרו בשדות התעופה לשגרה.

מרשות המים נמסר כי מפלס הכינרת עלה ביממה האחרונה בשני סנטימטרים ועומד הבוקר על 212.51-. מתחילת העונה עלה המפלס ב-2.13 מטר.

 

התחזית: אחרי ההפוגה – החורף חוזר ובגדול • האזינו

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו