רכסים: המועצה המקומית מפרסמת הוראות והנחיות לרגל חג הסוכות

הרב דן כהן, ראש המועצה: " במוצאי חג הסוכות יתבצע איסוף הסכך מכל רחבי הישוב במשאיות ויוטמן"

במועצה המקומית, רכסים, נערכו מבעוד מועד לחג הסוכות. הרב דן כהן, ראש המועצה הנחה את עובדי אגף התברואה, לערוך מבצע ניקיון יסודי ומקיף, לקראת החג ובמיוחד באזורים בהם נערכו מכירות ארבעת המינים. כמו כן, המועצה חילקה עצי סכך, במספר מוקדים בישוב והתושבים אף נקראו שלא לגזום לבד את עצי הסכך, על מנת שלא לגרום פגיעה בעצים. במוצאי חג הסוכות יתבצע איסוף הסכך מכל רחבי הישוב במשאיות ויוטמן.

קרא עוד:

[postim]

הרב דן כהן, ראש המועצה מספר: "במהלך כל ימי החג, יתקיימו עשרות אירועים של שמחות בית השואבה בבתי הכנסת והישיבות ברחבי הישוב, כאשר מועצת רכסים נושאת בהוצאות חלק מהאירועים". יצוין, כי במהלך ימי חול המועד יתקיימו גם שיעורי תורה מראשי ישיבות ומגידי שיעורים בישיבות הקדושות, המגיעים מידי יום בימי חוהמ"ס ומוסרים שיעורים, בבתי כנסיות ובתי מדרשות ברחבי הישוב. באירועים אלו אמורים ליטול חלק אלפים רבים מציבור בני התורה בישוב ואף מחוצה לו.

 בתוך כך, מועצת רכסים וארגון 'איחוד הצלה' באזור כרמל יצאו בקריאה לציבור להקפיד על הנחיות בטיחות לקראת חג הסוכות, בין היתר התבקשו תושבי הישוב מקימי הסוכות, להרחיק מהישג ידם של ילדים מסמרים, נעצים, פטישים, צבת וכלי-עבודה אחרים. ר' נפתלי רוטנברג, מנהל 'איחוד הצלה'- אזור כרמל:" אנו קוראים לציבור הרחב להיזהר גם בכל עניין הדלקת נרות שבת וחג בסוכה, שגרמו בשנים עברו לאסונות רבים ואף גבו חיי אדם". בשל כך קורא ארגון "איחוד הצלה" לציבור הרחב הנוהג להדליק את נרות השבת והחג בתוך הסוכה, להשתמש במתקן מיוחד להדלקת נרות. המתקן המיוחד להדלקת נרות, בא לידי שימוש גם בימי חנוכה, לאותם אלה שמדליקים נרות בחוץ, ומותאם במיוחד להדלקה, שבמקרה של נפילת נר וכדו' הוא מונע את התלקחות המפה והשולחן, שמביאים להתלקחות הסוכה כולה. בכל מקרה את מיקום ההדלקה יש לעשות במרחק מדפנות הסוכה וכן להניח נייר כסף מתחת לכל משטח הנרות.

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו