שאיפה לצמצום עיתונאים בפוליטיקה

יותר מדי עיתונאים בפוליטיקה • ח"כ יריב לוין פנה יו"ר מועצת העיתונות בדרישה לניסוח תקנון בעניין • עד אז כבר יאיר לפיד כאן, העתונאים רוזנטל ושלח כבר בדרך

פוליטיקאים ותקשורת  נראה שזה הולך ביחד. לאחר שאורי אורבך דניאל בן סימון ניצן הורביץ כבר עשו את הדרך אל הכנסת והיו לחברי כנסת בכנסת ה- 18 עכשיו מבקשים עיתונאים חדשים להצטרף אל הפוליטיקה. בכנסת אומרים מספר חברי כנסת ל JDN  'זה כבר ממזמן הפך לאופנה'.

קרא עוד:

[postim]

אולם יו"ר ועדת הכנסת ח"כ יריב לוין החליט להרים את הנושא ואמש שיגר מכתב  אל יו"ר מועצת העיתונות, השופטת בדימוס דליה דורנר, בקריאה לנסח לאלתר כללי אתיקה בנושא: "ההתנהלות שאנו עדים לה בימים אלה מהווה, על פניה, חציה של קווים אדומים."

לוין מרמז על העיתונאים החדשים שנכנסו למרוץ, מיקי רוזנטל ומרב מיכאלי לעבודה ושל עפר שלח למפלגת יש עתיד, ח"כ לוין כותב: "הצטרפותם של אזרחים למערכת הפוליטית ורצונם להשפיע מבפנים על עתיד המדינה הינם בוודאי מבורכים כשלעצמם. אך אם זה מצב שבו עיתונאים מנהלים הרחק מעיני הציבור משאים ומתנים עם מפלגות ומתארגנים לקראת הצטרפות למערכת הפוליטית בעודם ממשיכים בעבודתם העיתונאית, זהו מצב בעייתי".

בהתאם לכך מבקש ח"כ לוין לקבוע כללים שיבטיחו כי איש תקשורת אשר החל במגעים על מנת להיכנס למערכת הפוליטית יהיה חייב בגילוי נאות וכן יימנע מלעסוק בנושאים בעלי נגיעה למערכת הבחירות בכובעו כמראיין או כעיתונאי.

0 0 הצבעות
דירוג הכתבה
1 תגובה
ישנות
חדשות המדורגות ביותר
Inline Feedbacks
הצגת כל התגובות

אין צורך

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו