פרס אני לא עוזב את הנשיאות לא אתמודד על מקום בכנסת

נשיא המדינה אמר אמש ברוסיה "אני לא עוזב את הנשיאות • המשמעות הוא לא יתמודד לכנסת ה-19 • פרס צפוי לסיים את תפקידו בעוד כשנתיים

נתניהו יכול לנשום לרווחה איום נוסף ירד אמש. כאשר נשיא המדינה שמעון פרס הצהיר אני לא עוזב את תפקיד הנשיא. פרס הוזכר כמי שעשוי לשוב לפוליטיקה ולהנהיג בבחירות הקרובות את גוש המרכז-שמאל, אמש במהלך ביקור במוסקבה התייחס פרס לראשונה לאפשרות בה יעמוד בראשות מפלגת שמאל מרכז ושלל אותה מכל וכל.

קרא עוד:

[postim]

"אני נשיא מדינת ישראל ולא עוסק בדברים אחרים, וגם לא אעסוק," אמר פרס לכתבים. "אני מאוד מודה להרבה אנשים, שמראים כלפיי יחס אוהד ושנותנים בי   אמון על שאני משרת את המדינה. זה הדבר היחיד שיש לי בחיים." הנשיא פרס הוסיף והתחייב בהומור: "אני לא אעבור לתיאטרון ולא לבלט."

את הדברי אמר במהלך ביקורו במוסקבה לקראת האירוע הרשמי והמכובד של "פתיחת המוזיאון היהודי" החדש במוסקבה, שייערך היום ברוב פאר והדר, כמו כן נערכה אתמול פגישה בין יוזם המוזיאון רבה הראשי של רוסיה הגר"ב לאזאר, עם נשיא רוסיה מר וולדימיר פוטין. כאשר בראשית הפגישה, בה גם השתתף נשיא איגוד הקהילות היהודיות ברוסיה ר"א ברדה, שמע הנשיא פוטין עדכון על הפתיחה וסיום הקמת המוזיאון, שנמשכה קרוב לשמונה שנים, בהם עקב מקרוב פוטין על התקדמות הבניה ואף תרם משכורת חודשית שלו למען המוזיאון.

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו