טווח השיגורים מגיע למרכז • לראשונה: טילים על גוש דן

לראשונה מאז החל מבצע 'עמוד ענן' נשמעה אזעקת צבע אדום בראשון לציון והסביבה. שעתיים לאחר מכן, צבע אדום ופיצוץ באזור גוש דן. לא דווח על נפגעים. ארגון הג'יאהד האיסלמי לוקח אחריות לירי. לא ידוע על נפגעים או נזק.

יממה לאחר תחילת מבצע 'עמוד ענן' ברצועת עזה, נחרדו תושבי ראשון לציון והסביבה לשמע אזעקת צבע אדום שנשמעה בעיר. שעתיים לאחר מכן, פיצוץ נשמע באזור גוש דן. אזעקות בכל רחבי גוש דן, כולל בני ברק.

קרא עוד:

[postim]

אתמול בשעות הצהריים החל בעזה מבצע 'עמוד ענן' במהלכו ביצע צה"ל וחיל האוויר תקיפות רבות בתחום רצועת עזה. רמטכ"ל חמאס אחמד ג'עברי חוסל מהאויר בעת שנסע עם בנו ומאבטחו ברחוב העיר בעזה. כתוצאה מהחיסול החל חמאס לשגר רקטות רבות לשטחי ישראל.

בשעות הערב נשמעה אזעקה בכל אזור גוש דן. תושבים בתל אביב מדווחים כי שמעו פיצוץ עז. מצה"ל נמסר כי לא היו נפילות על הקרקע. בהודעה שפירסם הג'יאהד האיסלמי כתב הארגון כי ירה טיל מסוג פ'אגר לעבר תל אביב.

סמוך לשעה 16:30 נחרדו תושבי ראשון לציון לשמע אזעקת צבע אדום שהחרידה את העיר ויישובים נוספים בסביבה. זוהתה נפילה בשטח פתוח בעיר, ללא נפגעים או נזק.

בשעות האחרונות נורה מטח כבד מאוד לעבר יישובי הדרום.

הבוקר נהרגו 3 בני אדם מפגיעה ישירה בקרית מלאכי, בדקות אלו הותרו שמותיהם של  ההרוגים לפרסום: אהרון סמדג'ה בן 49, יצחק אמסלם בן 24 ומירה שארף בת 27. הי"ד. חמישה נוספים נפצעו בדרגות שונות ומאושפזים בבית החולים.

מאוחר יותר נפצעו 3 חיילים מירי רקטות באיזור המועצה האזורית אשכול.

מאז החל מבצע 'עמוד ענן' נפלו בשטח ישראל למעלה מ-245 רקטות ופצמרי"ם. מערכת כיפת ברזל יירטה לפחות 87 מהם.

דובר צה"ל מדווח בשעה זו כי "כוחות צה"ל, החטיבות הסדירות של צנחנים וגבעתי, מתכנסים לשטחי היערכות בסמוך לרצועת עזה. נפעל על פי החלטת הדרג המדיני".

עדכון אחרון 19:30.

0 0 הצבעות
דירוג הכתבה
1 תגובה
ישנות
חדשות המדורגות ביותר
Inline Feedbacks
הצגת כל התגובות

הצלחה לכל ארץ ישראל

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו