האם ידחו הבחירות?

נתניהו ביקש לבדוק דחייה של הפריימריז בליכוד • היועץ המשפטי לממשלה נדרש לבדוק אפשרות לדחיית הבחירות לכנסת • האם יתקיימו הבחירות במועדן

האם יתקיימו הבחירות לכנסת ה-19 במועדן? אמש ביקש ראש הממשלה בנימין נתניהו לבדוק עם היועץ המשפטי של הליכוד ויועצו הפוליטי גבי קדוש את האפשרות לדחות את הפריימריז בליכוד.

קרא עוד:

[postim]

הסיבות לדחייה היא המלחמה בדרום. "קיים קושי סביר לקיים את הבחירות באזורים בהם יש כל כמה דקות מטחי אש" אומר לJDN בכיר במצודת זאב. הבכיר חשף כי נתניהו בודק את האפשרות לדחיה. וסביר להניח כי כל המתמודדים יאשרו לו לדחות את הפריימריז. "ישנם מתמודדים ועוזרי שרים שגויסו לשירות מילואים" אומר הבכיר.

נתניהו חושש כי אחוזי ההצבעה יהיו נמוכים וזאת בשל הסיבה שבכל רגע יש מטחי אש לעבר ישובי הדרום. ולאחרונה גם בתל אביב. כך שקיום בחירות עם אחוזי הצבעה גבוהים יהיו מוטלים בספק ועלולים לשרת את הפייגלינים.

בתוך כך נודע כי ראש הממשלה הינחה את היועץ המשפטי לממשלה מר יהודה וינשטיין לבחון את האפשרות לדחות את הבחירות לכנסת ה-19 יש לא מעט חבברי כנסת שישמחו לאשר את הדחיה. ראוי לציין כי בעבר כבר נדחו בחירות לכנסת בעקבות מלחמה והיה זה בזמן מלחמת יום כיפור.

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו