ראש הממשלה נתניהו: תקפנו יותר מ-1000 מטרות ברצועת עזה

נתניהו בישיבת הממשלה סקר בפני השרים על פעילות צה"ל בעזה, "מנהגי העולם מגבים את ישראל" הממשלה אישרה את התקציב למיגון מעונות היום

"צה"ל תקף עד עכשיו יותר מאלף יעדי טרור ברצועת עזה והוא ממשיך בפעולתו ברגעים אלה. הוא גורם לפגיעות משמעותיות בנשק שמכוון לעבר אזרחי ישראל, במפעיליו ובמשלחיהם. אנחנו גובים מחיר כבד מהחמאס ומארגוני הטרור, וצה"ל ערוך להרחבה משמעותית של הפעולה". כך נתניהו בפתח ישיבת הממשלה.

קרא עוד:

[postim]

גם היום המשיך נתניהו לשוחח עם מנהיגי העולם, וסיפר לשרי הממשלה כי מנהיגי העולם מגלים הבנה לזכותה של ישראל להגן על עצמה. "בשיחות עם המנהיגים אני מדגיש את המאמץ שישראל עושה להימנע מפגיעה באזרחים, וזה בשעה שהחמאס וארגוני הטרור עושים כל מאמץ לפגוע במטרות אזרחיות בישראל. אנחנו ממשלה אחראית, ממשלה אחראית מחויבת מעל הכול לביטחון אזרחיה, ואנחנו פועלים בהתאם למחויבות הזאת". אמר נתניהו.

בסוף השבוע שוחח נתניהו עם נשיא ארה"ב ברק אובמה, והודה לו על תמיכתו בזכותה של ישראל להגן על עצמה, וכן על התרומה שלו ושל העם האמריקני לפיתוח כיפת ברזל. נתניהו שיבח את האיפוק, הנחישות והעמידה של אזרחי ישראל בעורף, ואני חוזר ומבקש מכל אחד ואחת מכם להישמע בקפדנות להנחיות פיקוד העורף, זה מציל חיים.

המבצע ברצועת עזה נמשך ובישראל נערכים להרחבתו. נתניהו הודה לחיילי המילואים את ההתגייסות המהירה והמרשימה שבאו מכל חלקי הארץ. הם באו מכל חלקי הארץ והתייצבו למשימה. "חיילי המילואים והסדיר נכונים לכל פקודה שיקבלו". אמר ראש הממשלה.

בסיום ישיבת הממשלה אישרה הממשלה פה אחד הקצאה של 7.6 מיליון ש"ח לטובת השלמת מימון לבניית מעונות יום ממוגנים בישובי עוטף עזה (0-7 ק"מ).

ראש הממשלה בנימין נתניהו, אמר בישיבה: "ההתארגנות שלנו מראש, והמענה המהיר שאנו נותנים לצרכים האזרחיים המתעוררים, מוכיחים את עצמם פעם אחר פעם".

החלטה זו הינה המשך להחלטות ממשלה נוספות, במסגרתן הוקצו מיליארדי ש"ח למיגון בתי מגורים ומוסדות חינוך, ולחיזוק החוסן האזרחי באזור עוטף עזה.

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו