ביזה בדרום: 3 נעצרו בחשד שפרצו לבתים ולבתי עסק

המשטרה עצרה מספר חשודים בניצול המצב בדרום לצורך פריצה לבתים, בתי עסק וכלי רכב נטושים; במשטרה מזהירים גם מפני ביצוע מתיחות אכזריות על חשבון התושבים

המצב הביטחוני בישראל מביא עמו תופעות יפות פחותל צד גילויי סולידריות ברחבי המדינה. במחוז דרום של משטרת ישראל עצרו 3 אנשים, בחשד שהשתייכו לכנופיה שביצעה מעשי ביזה רבים מאז תחילת המבצע "עמוד ענן".מהמשטרה נמסר שתפעל בחריפות נגד עבריינים ופורעי חוק, אשר ינצלו את מצב החירום לצורך ביזה ופעילות פלילית".

קרא עוד:

[postim]

הכנופיה ככל הנראה כוללת, שני גברים ונער, תושבי באר שבע, שנתפסו על חם בזמן שניסו לפרוץ לכלי רכב. בחקירתם העלתה כי השלושה לכאורה ניצלו באטימות לב את העובדה שרבים מתושבי העיר עזבו את בתיהם. על פי החשד פרצו החשודים בימים האחרונים לשבעה בתים, לשלושה בתי עסק ולכלי רכב שבו הם נתפסו על חם. בחקירה קשרו השלושה חשודים נוספים למעשים, ובמשטרת מחוז דרום ציינו כי צפויים מעצרים נוספים. ואת מעצרם של החשודים שנעצרו תבקש המשטרה להאריך.

במשטרה אומרים כי הם רואים בחומרה את תופעת הביזה במהלך ימי הלחימה. מפקד מחוז דרום ניצב יורם הלוי אמר, "בפרוץ הלחימה בדרום הצהרתי בכל הזדמנות כי נגלה אפס סובלנות כלפי מעשי ביזה. הנחיתי את מפקדי המרחבים לתת עדיפות ראשונה ועליונה לאיתור מידי של חשודים שינצלו את המצב הביטחוני והוריתי להקצות את כל האמצעים והמשאבים לאיתורם ומעצרם".

בנוסף, אומרים במשטרה שהם ישימו דגש על על כלי רכב השייכים לחיילי מילואים, שהושארו במקומות שונים ברחבי הדרום. החשש הוא כי גורמים עברייניים ינסו לגנוב את כלי הרכב הנטושים הרבים.

0 0 הצבעות
דירוג הכתבה
6 תגובות
ישנות
חדשות המדורגות ביותר
Inline Feedbacks
הצגת כל התגובות

שיעמדו במילה שלהם במשטרה : על מעשי ביזה – 20 שנה

מה הקשר בין התמונה לכתבה?
זה עלול להציג רע בחורי ישיבה.

משתפיי פעולה עם החמאס!
להחמיר בענישה כמו תוקפי קשישים וכו

או שזה בכלל ערבים…….

שמןליק מרקוביץ

כבר מהבוקר, העירה כאן חיה (08:52), שהתמונה המצורפת לידיעה זו היא ב"נותן טעם לפגם", ועדיין אינכם מסירים אותה ?!
שימו תמונת ביזה אחרת, כמו של שכורים גויים בלוס-אנג'לס, או אחרת.

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו