תהיה רגיעה או לא? המטחים לדרום נמשכים! • יום שמיני למבצע עמוד ענן

סגן מזכ"ל הג'יאהד האסלאמי: ישראל הסכימה לדרישותינו • מזכירת המדינה האמריקנית: כיפת ברזל, שיא שיתוף הפעולה בין ישראל לארה"ב • האש והמטחים לעבר יישובי הדרום נמשכים

מאמצי נציגי מדינות העולם המערבי ממשיכים בצורה מאסיבית תוך הפעלת לחצים על ממשלת ישראל הן בצורת המקל והן בצורת הגזר, על מנת שזו תפסיק את התקיפות בעזה ותסכים לצעוד תחת ירי אל עבר הפסקת אש, בינתיים החיים בדרום ממשיכים בשגרה, צה"ל מפציץ בלילה החמאס מפגיז ביום.

קרא עוד:

[postim]

סגן מזכ"ל הג'יאהד האסלאמי: ישראל הסכימה לדרישותינו

ככל המסתמן היום ייחתם הסכם הפסקת אש ביום השמיני ללחימה במצריים השכנה מדרום, סגן מזכ"ל הג'יאהד האסלאמי זיאד נחאלה התראיין לעיתון המוסלמי היוצא לאור בלונדון בירת אנגליה אל חיאת, והביא את הדברים מנקודת מבטו העזתית, וממגמת רצונם של מחבלי עז איך שייראו העניינים.

בראיון לאל חיאת אמר 'המצרים העביר לישראל את דרישות נציגי רצועת עזה, דרישות החמאס והג'יאהד האסלאמי, וראשי מדינת ישראל אשר אינם רוצים להכשיל את מאמצי הרגיעה הסכימו לדרישותינו אך שינו במעט את סעיפי הסרת המצור וההקלות בנושא המצור, כאשר הם מסכימים עקרונית לכלל דרישותינו אך המחלוקת עכשיו היא על האם ההסכם על שלל סעיפיו יבוא ליישום מיידי או שיהיה נושא לדיון, ככל המסתמן מסיים נחאלה את דבריו, הרגיעה קרובה מתמיד ואני מצפה שתוך כמה שעות תגיע שעת האפס של המצריים בהסכמת שני הצדדים', דברי סגן מזכ"ל הג'יאד האסלאמי.

מזכירת המדינה האמריקנית: כיפת ברזל, שיא שיתוף הפעולה בין ישראל לארה"ב

מזכירת המדינה האמריקנית הילרי קלינטון אף היא הצטרפה למאמצי העולם להשגת הסכם רגיעה בין מדינת ישראל לתושבי רצועת עזה, קלינטון, דמות מוערכת בעולם המשא ומתן, הגיעה אתמול לישראל וסיירה בתל אביב וירושלים אמרה אף היא, 'אמריקה מחויבת לישראל ולאי הסלמת המצב'.

בפגישתה עם נתניהו אמרה 'הפעילות של כיפת הברזל מסמלת יותר מכל את שיא שיתוף הפעולה בין ארצות הברית וישראל', נתניהו בסיום הפגישה הצהיר 'בקרב להצלת חיים מדינת ישראל תנקוט את כל הצעדים בכדי להגן על אזרחי ישראל'.

בהמשך סבב השיחות הדגישה את המחויבות של ארצות הברית למדינת ישראל ואת חלקה הגדול של מצרים בהתנעת המשא ומתן, ואף לפני פגישתה עם מוחמד מורסי נשיא מצריים, היא שבה והדגישה את ההשפעה הרבה של מצרים על המזרח התיכון, ושבחה את הנכונות ואת המאמצים של ממשלת מצרים להגעה להפסקת האש ולהשכנת השלום באזור.

גורמים מדינים אמרו, למרות כל התשבחות האמריקניים על מצרים, ארצות הברית ממתינה לראות האם מוחמד מורסי יכול בכלל לספק את הסחורה ואת התחייבותיו.

קלינטון אף נפגשה עם יו"ר הרשות אבו מאזן, וזאת במטרה להחזיר לו קצת רלוונטיות בכל הזירה המדינית של מאמצי הפסקת האש, וזאת למרות שהיא נמנעה מלבקר ברמאללה זה כבר שנתייים.

האש והמטחים לעבר יישובי הדרום נמשכים

עמוד ענן כבר התחיל את יומו השמיני ובמבט על יישובי הדרום לא נראה שהולכת להירקם כאן איזושהי פיסת אמון בין הצדדים, כאשר יישובי הדרום מופגזים במטחים עזים וכבדים, וצה"ל עצמו אף הוא לא טומן את ידיו בצלחת ויוצא לסבבי תקיפות ברחבי מוקדי הטרור הפזורים ברצועת עזה.

הבוקר נורו על עשרות מיישובי הדרום טילים ורקטות כאשר בחלק מהמקרים אותרו פגיעות ישירות אשר גרמו לנפגי חרדה, כמו כן תושבי ראשון לציון במרכז הארץ עדיין לא התאוששו מהפגיעה הישירה אתמול בבניין מגורים בעיר.

ככל הנראה בשעות הקרובות יוכרע האם תהיה רגיעה או לא

0 0 הצבעות
דירוג הכתבה
2 תגובות
ישנות
חדשות המדורגות ביותר
Inline Feedbacks
הצגת כל התגובות

תודה על הכתבה, מושקעת וערוכה בטוב טעם.

בס"ד
ואו אני קורא הרבה כתבות אבל כתבה כזאת לא כתבתי אם באמת רואים שהנשמה מושקעת פה באמת הרבה הרבה תודההההההה
עלה והצלח !!!!!1

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו