הנהג הערבי שדרס בפורים הצהיר "עצוב לי מאוד", ונסע הביתה לחגוג • צפו

איברהים חמד, שחשוד בהמתה בקלות דעת במהלך מהומות פורים במאה שערים, אמר עם שחרורו למעצר בית: "עצוב לי; כואב לי הלב עליו" • מיד כאשר הגיע לביתו במזרח ירושלים, נישא על כפיים לקול צלילי מוזיקה, שירים וריקודי שמחה

איברהים חמד, שדרס למוות את איתמר בן אבו במהלך מהומות פורים במאה שערים שבירושלים, שוחרר הלילה מהכלא למעצר בית. כאשר הגיע לשכונת מגוריו, ואדי ג'וז במזרח ירושלים, החלו החגיגות.

מיד עם יציאתו מהכלא אמר לכלי התקשורת הישראליים שהיו במקום כי הוא מצטער על כך שדרס את איתמר בן אבו למוות במהלך מנוסתו מהפורעים המשתייכים לשוליים של קהילה באזור בו התפרעו.

"עצוב לי מאוד", אמר איברהים שמיהר לביתו, שם פתחו בחגיגות שכללו מוזיקה קולנית, שירה וריקודים במהלך הלילה, עד שכוחות משטרה הגיעו למקום ופיזרו את המתקהלים.

הנהג הדורס שוחרר אחרי שבמשטרה ובפרקליטות החליטו שלא לבקש שוב את הארכת מעצרו. בנוסף, עד כה, ייחסו לו עבירה של המתה בקלות דעת אך כעת מסתמן כי כלל לא יגישו נגדו כתב אישום.

כזכור, בחקירתו טען כי חש סכנה לחייו בשל אופי ההתפרעויות במקום, וניסה להימלט מהזירה – מה שהוביל לדריסת האדם שעמד על הכביש, לפציעתו הקשה ולמותו בבית החולים.

בדיון השבוע בו האריכו את מעצרו טען עורך דינו, כי "במקום לבוא לבית המשפט עם חשודים להארכת מעצר, אנחנו מגיעים לבית המשפט להאריך את מעצרו של הקורבן; אדם שמגיע למקום עבודתו, שביצעו בו לינץ' מטורף, כמעט הרגו אותו בתוך הרכב, ואז המשטרה מחליטה לעצור רק את הקורבן. המשטרה גם לחצה על בית החולים על מנת לשחרר אותו לדיון".

"נכנסים לרכב וכמעט הורגים את הנהג, הוא בורח, והמשטרה מחליטה לעצור רק אותו? החשודים המרכזים הם אותם עבריינים, והם לא נעצרו. למרבה הצער, אם העבריינים היו ערבים, המשטרה הייתה סוגרת את כל העיר עד שהיו עוצרים אותם".

0 0 הצבעות
דירוג הכתבה
4 תגובות
ישנות
חדשות המדורגות ביותר
Inline Feedbacks
הצגת כל התגובות

הנה זה בא !
זה רק התחלה
מישהו נהרג במאה שעורים והכל בסדר כי זה משרת את המשטרה והפרקליטות

אלק רצה לברוח
אם היה מרגיש סכנה היה מתקשר למשטרה. למה לא עשה זאת? אני הייתי שם והרכב שדירדר היה של גיסי. הנהג היה מטורף לא דורסים בנאדם כדי לברוח. ועוד מעניין שיצא עם אלה, הוא היה מוכן למכות… חוצפה. כל האנשים שבאיזור אומנם ניסו למשוך אותו מהאוטו ולעצור אותו- גם אם קיבל מכות על הדרך כי הוא התפרע עם טנדר גדול הלוך חזור ניתקע ברכבים והעיף אותם מהמקום-רכב נוסף לפני הדריסה היו בו 3 תינוקות וזוג שבנס לא התנפצו עליהם רסיסים והצליחו לצאת מיד.
בקיצור ימח שמו
בטח עורך דינו הוא גם ממשפחה של מחבלים…

והנה הוכחה שחגג על הצלחה בפיגוע שלו. הצליח לרצוח

מי שראה את ההסרטה לא היה מדבר ככה
זה לא יאומן שזה קורה במדינה יהודית
הוא נסע כמו משוגע ברחובות דפק רכבים על ימין ושמאול האנשים דפקו לו על הרכב שיירגע וייסע יותר לעט אז הוא דרס את האברך למוות ועוד משחררים אותו???????????????????????
בושה וחרפה!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!11

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו

Hide picture