צילום: דוברות המשטרה

נקלע לקשיים, והחל לכרות חול בצורה בלתי חוקית ולהבריחם לרש"פ • צפו

החשוד בכריית חול בלתי חוקית ליד העיר ערד, אשר נקלע לקשיים כלכליים, הכריז על חברתו כחדלת פירעון, העביר את כלל נכסי החברה על שם חברה אחרת אותה הקים ואף הונה תוך כך את הבנקים • צפו בפעילות המשטרתית

במשטרת ישראל נפתחה חקירה בחשד לכריית חול בלתי חוקית במחצבת אבו כוש בכביש 258. במהלך הפעילות אשר בוצעה בידי שוטרי תחנת ערד ויחידת יואב תועדה תנועת משאיות אשר עפ"י החשד משנעות חול גנוב משם לעבר הרשות הפלסטינית, זאת תוך זיוף תעודות משלוח על מנת להעבירן במכס.

לאחרונה בוצעה במחצבה פעילות מבצעית ונתפסו 3 משאיות, 3 נגררים ושופל בזמן כריית חול בלתי חוקית וגניבתו. כלל המעורבים נעצרו, נחקרו ובסיום שוחררו בתנאים מגבילים.

במקביל, צוות החקירה בשיתוף פרקליטות מחוז דרום, היחידה הארצית לחקירות בכונס הרשמי ויחידת ההונאה של המחוז הדרומי במשטרה המשיכו באיסוף ממצאים כנגד בעל החברה, תושב פזורת ערד, מהם עלה כי החשוד פעל במסגרת חברה לעבודות עפר והפעיל עשרות משאיות ועגלות משא.

עוד עלה כי החשוד, אשר נקלע לקשיים כלכליים, הכריז על חברתו כחדלת פירעון, העביר את כלל נכסי החברה על שם חברה אחרת אותה הקים ואף הונה תוך כך את הבנקים כשלקח הלוואה במליוני שקלים אותם העביר לחברתו החדשה.

אמש עם המעבר לשלב הגלוי של החקירה פשטו שוטרי תחנת ערד ולוחמי יחידת יואב בשיתוף היחידה הארצית לחקירות בכונס הרשמי, רשות מקרקעי ישראל והסיירת הירוקה על מקום המצאן של המשאיות ותפסו 12 כלי רכב ועוד 12 עגלות נגררות, שופל, המחאות ע"ס אלפי ש"ח ונעצרו 11 חשודים בחשד לקבלת דבר במרמה, הונאת נושים, זיוף, הברחת נכסים, עבירות חדלות פירעון והלבנת הון, אשר שוחררו בתנאים מגבילים בסיום חקירתם.

0 0 הצבעות
דירוג הכתבה
3 תגובות
ישנות
חדשות המדורגות ביותר
Inline Feedbacks
הצגת כל התגובות

עוד בדואי..

יש רושם שהשר לבט"פ והמפכ"ל החדש לוקחים את תפקידם ברצינות.
כל יום דיווח מרדפים אקשן, מקווה שיתחיל להשתפר משהו אצל תושבי הדרום.

חלק מקמפיין הבחירות של נתניהו.
מזל שיש בחירות…

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו

Hide picture