דרמה בליכוד: נתניהו עוצר את הפריימריז

בעקבות תקלות רבות נתניהו החליט יום נוסף לפריימריז. המשמעות התוצאות לא ימסרו הערב. ההערכה היום הנוסף יהיה כבר במהלך השבוע

"לא למדו בליכוד" כך זעם היום מצביע בקלפי ברמת גן. מאות מצביעים הגיעו לקלפיות למשמש את זכות ההצבעה שלהם אולם נכונה להם הפתעה מערך המחשבים קרס חברי מפלגה רבים נטשו את המקום בזעם. הראשון שקרא לדחיית הבחירות היה שר החינוך גדעון סער לטענתו מדובר "בפארסה אחת גדולה".

קרא עוד:

[postim]

לדברי סער, "הליך הבחירות הוא מגוחך ויש להפסיקו מיד. אנחנו צריכים לתאם מועד חדש ולבטל את הפריימריז היום". לקריאה זו הצטרפו אחרים, ואילו שרת התרבות והספורט לימור לבנת אמרה שיש להיערך באופן מיידי להמשך הפריימריז מחר, "לנוכח המחדל בהליך היום. האופן שבו מתנהל הפריימריז אינו מוסיף כבוד להליך הדמוקרטי".

בעקבות התקלות הרבות, בעוד מספר שעות תצא הודעה לבחירות ב"מועד ב'" לפריימריז במפלגה – שיערכו במהלך השבוע. ראש הממשלה בנימין נתניהו קיים בשעות האחרונות שיחות בנושא עם בכירים במפלגה והתייעץ איתם אם להמשיך את יום ההצבעה או להפסיק אותו ולקיימו ביום אחר באמצעות פתקים. "המערכת לא מסוגלת לספק את המענה, עכשיו זה ברור", אמרו בליכוד.

לJDN נודע שנתניהו יודיע בשעות הקרובות על עצירת הפריימריז ועל קיום הצבעה ידנית בהמשך השבוע.

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו