מפלגת 'העבודה': למדנו לקח – הצבעה ידנית בפריימריז

לאור התקלות שהיו במערכת המחשוב בפריימריז של הליכוד וגרמו להארכתם ביום נוסף, הוחלט במפלגת העבודה שלא להשתמש במערכת הממוחשבת אלא רק לשלב אותה בספירת הקולות.

ביום חמישי הקרוב יערך הפריימריז של מפלגת 'העבודה', לאחר הבעיות הרבות שהתגלו במערכת המחשוב במהלך הבחירות בליכוד, החליטה היום (שלישי) ועדת הבחירות של מפלגת העבודה לקיים את הבחירות באופן ידני.

קרא עוד:

[postim]

ההצבעה תערך בצורה משולבת, הבוחרים יצביעו ידנית על טפסים, אך ספר הבוחרים יישאר ממוחשב וספירת הקולות כן תערך באמצעות סריקה ממוחשבת בשונה מהעבר שהספירה בוצעה ידנית. מלבד זה, אין שינויים נוספים בהליך הבחירות, הקלפיות ייפתחו בין השעות 10:00 בבוקר ל-22:00 בלילה, כל בוחר יוכל להצביע בכל קלפי שליבו חפץ ללא כל קשר למקום מגוריו.

כאמור, ביום ראשון בבוקר התגלו בעיות טכניות רבות בבחירות בליכוד, מה שגרם להארכת הבחירות ביום נוסף. במפלגת העבודה קיימו התייעצויות ובדיקות ע"מ להפיק לקחים. חברת 'אמן יועצים', שתפעלה את הבחירות בליכוד הייתה אמורה לערוך גם את הבחירות בעבודה בצורה ממוחשבת, תוך שימוש בגיבוי ידני. אך היום הוחלט במפלגה שלא נכון להסתכן בשחזור הכשלים שהיו בליכוד, ויש לחזור להצבעה על גבי טפסים.

מזכ"ל העבודה חיליק בר אמר היום לאחר קבלת ההחלטה: "נהגנו ביסודיות ובאחריות רבה והגענו להחלטה שהיא הנכונה ביותר, המאפשרת הצבעה מסודרת, דמוקרטית וחופשית. המפלגה תנקוט בכל האמצעים על מנת לאפשר הצבעה נקייה וחופשית. הבחירות יתנהלו כמתוכנן ביום חמישי, אני קורא לחברי המפלגה בכל רחבי הארץ לממש את זכותם להצביע ולהשפיע על עיצוב רשימת נבחרי המפלגה לכנסת הבאה, כדי שנרכיב את הנבחרת הטובה ביותר שאפשר וננצח עמה בבחירות".

0 0 הצבעות
דירוג הכתבה
3 תגובות
ישנות
חדשות המדורגות ביותר
Inline Feedbacks
הצגת כל התגובות

מפלגת העבודה שכחה להודיע לבוחריה היכן הם צריכים\ יכולים להצביע.

נסה למשל למצוא רשימת קלפיות?

אתה כל כך צודק אפשר "לשוטט" באתרי המפלגה אין רשימת קלפיות ומיקומם

אתה כל כך צודק אפשר "לשוטט" באתרי המפלגה אין רשימת קלפיות ומיקומם לא שלחו "הודעה לבוחר" אבל הפציצו אותנו בטלפונים בכל שעות היממה.

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו