הצהרת כוונות: נציג החרדים העובדים ברשימת יהדות התורה

עו"ד משה מורגנשטרן, נציג החרדים העובדים ברשימת יהדות התורה לכנסת: "לא מדובר כמובן במקום ריאלי, אבל יש כאן הצהרת כוונות ברורה בתמיכת מרן הגראי"ל שטיינמן"

לא רק דרמה אחת ליוותה את הימים האחרונים בעת גיבוש רשימות המועמדים באגודת ישראל ובדגל התורה. אולי לא מדובר במאבק יצרי כמו סוגיית הרוטציה בין המקום השישי לשבעה ברשימה המאוחדת או בחירת המועמד השלישי במספר בדגל התורה, אבל בכל זאת מדובר במאבק של יוקרה.

קרא עוד:

[postim]

על פי החוק, ראשית כל מפלגה להגיש רשימה בת 120 חברי כנסת, למקרה שתזכה ברוב מוחץ ואף יותר. במפלגות הגדולות משתמשים במקומות האחרונים ברשימה כמועמדים במקום של כבוד, אבל לכל מועמד ברשימה יש כנראה משמעות מסוימת.

בשבועות האחרונים התגבשה קבוצת בני תורה העמלים לפרנסתם שביקשו מדגל התורה להכיר בציבור זה ובזכויותיו, על מנת שיוכלו להיות חלק מהמפלגה החרדית התורנית ולתמוך בה בזכות הפעילות למענו.

כחלק מהרצון להכיר בציבור זה ולהעניק לו את תחושת השייכות, הורה יו"ר דגל התורה, ח"כ הרב משה גפני, להעניק ייצוג לציבור זה ברשימה לכנסת. בסופו של דבר הוצב נציג הקבוצה, עו"ד משה מורגנשטרן במקום ה-83 ברשימה המשותפת.

"כשהציעו לי מקום ברשימה, ברור שידעתי שמדובר במקום בלתי ריאלי לחלוטין, אבל יותר מכל יש בהצעה הזו משום הצהרת כוונות למען הציבור הזה – בעיקר כאשר המהלך זכה לברכתו של מרן הגראי"ל שטיינמן", אומר עו"ד משה מורגנשטרן. "לשמחתנו המערכת הפוליטית מבינה שיש צורך לקרב את ציבור בני התורה העמלים לפרנסתם, משום שציבור זה הוא חלק בלתי נפרד מהציבור החרדי כולו".

0 0 הצבעות
דירוג הכתבה
3 תגובות
ישנות
חדשות המדורגות ביותר
Inline Feedbacks
הצגת כל התגובות

ריאלי? אולי במקרה של מגפה…………

אין שום עבירה לעבוד ההיפך הוא הנכון המושג תורתו אומנותו הוא מושג בכלל ליחידי סגולה שיש להם סבלנות לשבת וללמוד כל היום כך שאין להם במה להתבייש

מה עם האברכים חצי יום? לא מגיע להם ייצוג "הולם"? ויש גם אברכי כולל ערב שצריכים את הצומי שלהם. אה, וגם אברכים יום שלם שאין להם כולל ערב.האמת שנשאר הרבה מקומות לכולם, מהמקום ה-85 ומעלה. בהצלחה לכולם! והעיקר לא להידחף!

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו