טלז סטון: ילד בן 10 נפגע בתאונה – מצבו בינוני

תאונה קשה אירעה הערב (ראשון) בקרית יערים, ילד בן 10 נפגע באורח בינוני לאחר שהתנגש עם אופניו בדלת של רכב. לאחר שקיבל סיוע ראשוני פונה הילד באמבולנס לבית החולים הדסה עין כרם בירושלים.

תאונה קשה אירעה הערב (ראשון) בקרית יערים (טלז סטון), ילד בן 10 שרכב על אופניו נפגע באורח בינוני לאחר שהתנגש ברכב וספג פגיעה קשה בראשו.

קרא עוד:

[postim]

התאונה אירעה הערב בסביבות השעה 16:45, הילד רכב עם אופניו ברחוב הרב בלוך כשלפתע איבד שליטה על אופניו והתנגש בעוצמה בדלת של רכב. חובשים מ- 'איחוד הצלה' שהגיעו לזירת התאונה העניקו לילד טיפול ראשוני לאחר שנפגע קשות בראשו. הילד פונה באמבולנס להמשך קבלת טיפול בבית החולים הדסה עין כרם  בירושלים כשמצבו מוגדר בינוני.

ירחמיאל בלומנפלד חובש מתנדב של 'איחוד הצלה' סניף 'טלז-סטון' סיפר: "כהשגעתי לזירה נתקלתי בילד כבן 10 שנפגע קשות בראשו לאחר שהתנגש בעוצמה בדלת רכב כשנסע על אופניים, הענקנו לו אני וחובשים נוספים טיפול רפואי ראשוני כשלאחריו הוא פונה להמשך קבלת טיפול רפואי בבית החולים הדסה עין כרם כשמצבו מוגדר בינוני עד קשה".

0 0 הצבעות
דירוג הכתבה
1 תגובה
ישנות
חדשות המדורגות ביותר
Inline Feedbacks
הצגת כל התגובות

בושה תכסה פניכם כאשר אינכם מפחדים להכניס פרסומת בניגוד לדעת כל גדולי ישראל אשר אסרו את הלימודים בכל מכוני ההכשרה למיניהם וזה גם הי'ה המכתב האחרון שהגרי"ש אלישיב זצוק"ל חתם ע"ז בדם לבו.
אינכם רשאים להיקרא עוד אתר חרדי.
לא נשב שאננים למול פירצה זו.

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו