Hadas Parush/Flash90

"אכיפה בררנית": נסגר התיק נגד הח"כ לשעבר שקרא לכתר התנחלות

לאחר שאמר כי "צריך לעשות פעולות שיביאו לקיצו של הכיבוש הישראלי" בשידור חי, החליטה הפרקליטות שלא לפתוח בקירה נגד חבר הכנסת לשעבר ג'מאל זחאלקה • ושי גליק תוהה: "מה ההבדל בינו לחבר הכנסת לשעבר מיכאל בן ארי?"

הפרקליטות קבעה השבוע כי דבריו של חבר הכנסת לשעבר ג'מאל זחאלקה, לפיהם הפלסטינים צריכים לכתר התנחלויות ולהעלימן – אינם הסתה.

לפני שנה התראיין חכ"ל זחאלקה לכאן רשת ב' ואמר כי "צריך לעשות פעולות שיביאו לקיצו של הכיבוש הישראלי. אני מתכוון לזה שתהיה התקוממות עממית, מרי אזרחי בגדה המערבית נגד הכיבוש. מאה אלף פלסטינים יכולים לכתר התנחלות ולהפריד אותה מהעולם".

בעקבות התבטאותו זו הגיש ארגון בצלמו תלונה ליועמ"ש להעמידו לדין על עבירת הסתה ואלימות וקריאה לטרור. השבוע הודיעה פרקליט המדינה לעניינים מיוחדים שלא תיפתח כנגדו חקירה. הנימוק שניתן הוא ש"לא קם חשד סביר לביצוע עבירה".

שי גליק מנכ"ל בצלמו אמר בתגובה כי "בעוד את חבר הכנסת לשעבר מיכאל בן ארי הם ירדפו על כל ציוץ בטוויטר וישלחו לו שוטרים הביתה כאחרון הפושעים, נגד זחאלקה, עודה וסמי אבו שחאדה לא תיפתח אפילו חקירה קטנה".

"זה ידוע מזמן, בישראל יש אכיפה בררנית. אם אתה ימני כל ציוץ שלך זה גזענות ופשע ואילו אם אתה ערבי הכול מתנהל בדרכי שלום ובחופש ביטוי. נמשיך לפעול לחשיפת האיפה ואיפה".

0 0 הצבעות
דירוג הכתבה
1 תגובה
ישנות
חדשות המדורגות ביותר
Inline Feedbacks
הצגת כל התגובות

השיבה שופטינו כבראשונה … והסר ממנו יגון ואנחה

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו