סוף טוב: השודד שניסה לרצוח חסיד סערט ויז'ניץ ירצה 14 שנות מאסר

תשעה חודשים אחרי ששדד באכזריות חסיד סערט ויז'ניץ בן 59 וניסה לרוצחו, נשלח ל14 שנות מאסר בפועל והושת עליו לשלם פיצויים בסך 50,000 ש"ח

לפני כתשעה חודשים בל' ניסן תשע"ב דיווחנו כאן בJDN על שוד אכזרי במיוחד שבוצע בחנותו של ר' משה קוסטינר מנכבדי קהילת סערט ויז'ניץ בחיפה על ידי צעיר ערבי.

קרא עוד:

[postim]

השעה היתה 19:00 ר’ משה ישב לו בחנות תשמישי הקדושה שברשותו, הממוקמת ברח’ הרצל מרחק 5 דקות הליכה מרמת ויז’ניץ, לפתע נכנס צעיר ערבי, ודרש את כל הכסף שבקופה.

השעה 19:00 היא כשעה קודם סגירת החנות, והקופה היתה תפוחה בשעה זו, ר’ משה לא מיהר לתת והחל להתעמת עם השודד, תוך כדי העימות נטל השודד קופת צדקה כבידה וחדה במיוחד, והשליך אותה בעוצמה אל תוך פניו של ר’ משה.

ר’ משה נפל ארצה כשהוא נאנח מכאבים וזועק לעזרה, עוברי אורח ששמעו את זעקתו נחרדו לראות את מכרם, כשהוא שוכב פצוע ומדמם, ומיד הזעיקו את כוחות ההצלה שהגיעו תוך דקות, וצוות מד”א פינה אותו לבית החולים רמב”ם בחיפה כשמצבו מוגדר בינוני עד קשה.

הגנב הצליח לחמוק החוצה במונית, ונתפס כעבור שעה על ידי משטרת חיפה שפרסה מחסומים באיזור וניהלה מרדף אחריו עד הכניסה לעיר עכו, שם נתפס.

בבית החולים הובהל לחדר טיפול נמרץ שם שהה כארבעה ימים כשלאחריהם שוחרר לביתו, כחודש לאחר מכן בר"ח סיון ערך סעודת הודיה במחיצת בני משפחתו על הנס שאירע לו.

לפני כשלושה שבועות הגיע חתנו של הנשדד ר' י.מ.פ. להעיד בבית המשפט נגד השודד ואף ציין בפני השופטים כי חמיו לא התאושש מהאירוע עד הלום, והוא זקוק לרוב לסיועם של בני המשפחה, ונדרש לטיפול פסיכאטרי, אמש (רביעי) הרשיעו השופטים את הנאשם, ופסקו לו 14 שנות מאסר ו50,000 ש"ח פיצויים זאת עקב פציעתו, והפגיעה הקשה באורח חייו ובני משפחתו.

וכך נכתב בפסק הדין:

ביום 22.4.2012 בסמוך לשעה 19:00, נכנס הנאשם לחנות תשמישי קדושה ברחוב הרצל בחיפה כשבידו חפץ קהה באמצעותו הלם בראשו של בעל העסק יליד 1954, והמשיך להכותו נמרצות למרות צעקותיו ופציעתו עד כדי זוב דם מפניו ומראשו. הנאשם חיפש במגירות כשהוא צועק "היכן הכסף, היכן הכסף", לאחר שאחד הקונים שהיה במקום נמלט וצעק לעזרת העוברים והשבים, נמלט הנאשם מהמקום.

במעשיו גרם הנאשם למתלונן חבלת ראש שכללה שבר דחיסה בעצם פרונטלית עם התבלטות פרקמנטים של עצם לתוך הגולגולת, לחץ על רקמת המוח, המטומה חיצונית גדולה סביב העין, המטומה קטנה פריאטלי משמאל ולצרציות ברקמה הרכה, בנוסף לפצעים וחתכים בפניו שהצריכו תפירה, מתן אנטיביוטיקה ואשפוז בבית חולים מיום 22.4.2012 ועד ליום 26.4.2012.

השופטים ציינו עוד בפסק הדין בתמונות המתעדות את הפגיעה האכזרית והקשה בראשו, היה כפסע בינו ובין המוות.

0 0 הצבעות
דירוג הכתבה
1 תגובה
ישנות
חדשות המדורגות ביותר
Inline Feedbacks
הצגת כל התגובות

לא להאמין כזה עונש קל ???

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו