דרעי תוקף: 'הליכוד ביתנו מייצגת רוסים ולבנים' | הקרע מחריף

לאחר שהודיע שר החוץ המתפטר אביגדור ליברמן על הכוונה להוציא מש"ס את תיקי הפנים והשיכון הגיב דרעי בחריפות ואמר כי "מפלגת הליכוד- ביתנו הפכה לתנועה יהירה וזחוחה, שמייצגת רוסים ולבנים".

המתיחות בין הליכוד-ביתנו לבין ש"ס על רקע המאבק על תיק השיכון עולה שלב: בראיון לשבועון "משפחה" עוקץ ליברמן את ראשי ש"ס באומרו כי אחרי הבחירות, "ניקח מהם את תיקי הפנים והשיכון" – כך ליברמן. בש"ס לא נותרו חייבים – והוציאו מהבקבוק את השד העדתי.

קרא עוד:

[postim]

התגובה של דרעי לא איחרה לבוא, "היום התגלה מי בעל הבית האמיתי בליכוד-ביתנו", אמר הבוקר אריה דרעי – שהאשים כי "ישראל ביתנו ביצעה השתלטות עוינת על הליכוד. ממפלגת העם, הפכה הליכוד-ביתנו לתנועה יהירה וזחוחה, שמייצגת רוסים ולבנים. הם השפילו את כחלון, וכעת רוצים להשפיל את שאר השרים הספרדים".

אם בראשית השבוע בש"ס היו חלוקות הדעות לגבי המאבק על תיקי הפנים והשיכון עתה החליטו לשלוף את הערמונים מהאש.

נחמה פורתא יש בש"ס בעקבות כך שאחרי הטונים הצורמים בתחילת השבוע, קיבלו בימים האחרונים מסרים מפוייסים מבכירים בליכוד-ביתנו שהבטיחו להימנע מלהציב את המפלגה החרדית במרכז הקמפיין השלילי של הרשימה המאוחדת. לדבריהם, למרות אותה ההתחייבות, הוכיחו דבריו של ליברמן כי הוא ונתניהו מתכוונים להחריף את המתקפה.

השר כחלון ששמו שורבב לתעמולה השסי"ת מסר בתגובה: "אני מציע לאריה דרעי למצוא גימיקים אחרים. אם הוא מחליט להשתמש בשמי, לפחות שיאמר דברים אמיתיים וידבוק בעובדות. אני חלק-מהליכוד ביתנו, כך הייתי – וכך אשאר".

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו