Emil Salman/POOL

מחוסנים? תשהו בבידוד רק עד לקבלת תוצאה שלילית מבדיקת הקורונה

הקלה בתקנות: ממחר: אדם מחוסן שנחשף לחולה מאומת ימתין בבידוד לתשובה שלילית, יימנע מהגעה למקומות הומי אדם במשך 10 ימים ויימנע עם מגע עם אנשים מדוכאי חיסון, מבוגרים ואנשים בסיכון • כל הפרטים על המתווה החדש

ראש הממשלה נפתלי בנט קיים היום (שלישי) דיון בעניין עדכון מתכונת הבידוד עבור מי שנחשפו למאומתים לקורונה, בהשתתפות שר הבריאות, ניצן הורוביץ, שרת החינוך, ד"ר יפעת שאשא-ביטון, וגורמי המקצוע.

בהתאם להצעת גורמי המקצוע במשרד הבריאות, הוחלט כי מחוסנים שבאו במגע עם מאומת לנגיף הקורונה (ללא הבחנה בין הוריאנטים), יידרשו לבצע בדיקת קורונה וישהו בבידוד רק עד לקבלת תוצאת הבדיקה.

עם זאת, למרות שייצאו מבידוד, בעשרת הימים שלאחר מכן, יימנעו אותם אנשים מהימצאות במקומות הומי אדם לצרכי בילוי ופנאי, וממגע עם אוכלוסיות בסיכון גבוה. החלטה זו תחול על כלל אזרחי ישראל שגילם 5 ומעלה.

עוד הוחלט כי אנשים שאינם מחוסנים ובאו במגע עם מאומת לנגיף הקורונה (ללא הבחנה בין הוריאנטים) יחויבו בבידוד שאורכו שבעה ימים, וביצוע בדיקות בתחילת הבידוד וביום השביעי שתוצאותיהן שליליות כתנאי לסיומו.

הגדרת מחוסן תתייחס לאנשים שקיבלו את מלוא מנות החיסון שבאפשרותם לקבל, בהתאם לנסיבות אישיות (החלמה, מצב רפואי ועוד). ההחלטה תיכנס לתוקף החל ממחר ותיעשה באמצעות צו שייחתם ע"י מנכ"ל משרד הבריאות, באישור ועדת הבריאות של הכנסת.

4 1 הצבעה
דירוג הכתבה
2 תגובות
ישנות
חדשות המדורגות ביותר
Inline Feedbacks
הצגת כל התגובות

תגידו: בנט לא אמר אתמול שהאופזיציה חסרת אחריות שהוציאה אותו מביתו לכנסת. נדמה לי שהוא גם מחוסן וגם קיבלת תשובה שלילית. לא?

אז למה לא לשנות המדיניות של מדינות אדומות? חלם זה כאן!

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו