Oliver Fitoussi/Flash90

תקרית בין השר לשב"כ: יאיר לפיד 'ברח' למאבטחים ונסע לבד

ראש הממשלה החליפי הוזעק למליאה, המאבטחים ביקשו ממנו לחכות מספר דקות אך הוא טען שהוא "ממהר להצבעות" • גורם שנחשף לפרטים: "יאיר לפיד פועל באופן שפוגע באבטחה שלו" • לשכת שר החוץ: לא מתייחסים לסידורי האבטחה

ראש הממשלה החליפי ושר החוץ, הוא אחד הדמויות המאובטחות ביותר במדינה מתוקף תפקידו. עם זאת, יו"ר יש עתיד יאיר לפיד ברח מהמאבטחים שלו בנימוק כי הוא ממהר לכנסת – כך חשף הערב (שני) הכתב הפוליטי מיכאל שמש במהדורת הערב של כאן 11.

לפי הדיווח, מדובר על הצבעה לילית שהייתה ב-29 בדצמבר. לפיד הוזעק למליאה מהרגע להרגע – המאבטחים ביקשו ממנו לחכות מספר דקות כדי להתארגן וכדי שיוכלו ללוות אותו.

שר החוץ לא חיכה למאבטחים וטען שהוא "ממהר להצבעות", ונסע לבדו את כל הדרך מתל אביב עד למשכן הכנסת שבירושלים. המאבטחים פגשו אותו ונצמדו אליו רק בכנסת.

גורם שנחשף לפרטים אמר לכאן חדשות כי "יאיר לפיד פועל באופן שפוגע במאבטחים ובאבטחה שלו". מלשכת שר החוץ נמסר: "אנחנו לא מתייחסים לסידורי האבטחה של שר החוץ".

מיכאל שמש מזכיר ב'כאן חדשות' כי זאת לא הפעם הראשונה שלפיד בורח למאבטחיו, וכי גם כאשר היה יו"ר אופוזיציה, עלו נגדו טענות דומות.

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו