Yonatan Sindel/Flash90     

פייק פינוי: חאן אל אחמר יועתק למרחק של 300 מטרים בודדים?

אחרי סחבת שהחלה בימי נתניהו - ולמרות המתקפות מימין של נפתלי בנט על כך שלא פינו את חאן אל אחמר, כעת הממשלה מציעה מתווה מגוחך: הבנייה הבדואית הלא חוקית תפונה - למרחק של 300 מטרים מהמיקום הנוכחי, על אדמות מדינה

לאחר שנים שבהם חאן אל אחמר לא פונה למרות פסיקת בג"ץ, הממשלה מקדמת פתרון לפינוי המאחז הבדואי הבלתי חוקי לקראת הדיון המכריע בבגץ אשר צפוי להתקיים בעוד חמישה שבועות – כך מפרסמים הערב (שלישי) בחדשות 12.

לפי הדיווח של עמית סגל, המאחז הבדואי הלא חוקי יפונה אבל ייבנה מיד לא הרחק משם, על אדמות מדינה, קצת רחוק יותר מהכביש – במרחק של סך הכל 300 מטרים מהמיקום הנוכחי.

ראשי שדולת ארץ ישראל בכנסת ח"כ יואב קיש וח"כ אורית סטרוק הגיבו: "מדובר בפייק-פינוי עם השלכות רוחב מסוכנות ביותר. הנזק בהכשרת חאן אל אחמר הינו עצום, המשמעות בפועל שמדינת ישראל מאשררת את תכנית ההשתלטות הפלסטינית על השטח האסטרטגי הזה".

"את חאן אל אחמר צריך לפנות כפי שנקבע ע"י בית המשפט ולא לקבוע במו ידינו מאחז פלסטינאי בלב מישור אדומים. אנו קוראים לכל מי שארץ ישראל חשובה לו למנוע את האיוולת והעוול הזה".

כזכור, על רקע אי פינוי המאחז על ידי ממשלת נתניהו בשל שיקולים מדיניים, תקפו בנט וחבריו בקואליציה הנוכחית את נתניהו מימין – אך גם הם לא פינו עדיין את המקום, וכעת ממציאים פתרון של הרחקתם במטרים בודדים.

0 0 הצבעות
דירוג הכתבה
1 תגובה
ישנות
חדשות המדורגות ביותר
Inline Feedbacks
הצגת כל התגובות

זה פשוט לא ייאמן.
הם בטוחים שהאינטילגנציה שלנו נמוכה כ"כ:(

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו