אנשי 'הבית היהודי' השתמשו בתלמידי ישיבה לצורכי תעמולת בחירות

'ישראל היום' חושף: "תלמידי הישיבה התיכונית בבית-אל חילקו עלונים של בנט בזמן הלימודים" | משרד החינוך בתגובה: "הנושא יבדק"

עיתון 'ישראל היום' חושף הבוקר (ראשון) כי תנועת 'הבית היהודי' עשו שימוש בתלמידי מהישיבה התיכונית "בני צבי" בבית-אל על פי הדיווח עולה כי התלמידים נסעו לי-ם כדי לחלק עלונים של הבית היהודי – וזאת בניגוד בניגוד להוראות של משרד החינוך.

קרא עוד:

[postim]

בכתבה הובא דיווח של אחד התלמידים שסיפר: "הודיעו לנו שהשיעורים ביום שישי מבוטלים, ובמקום זאת ניסע לחלק עלונים של הבית היהודי. התפלאנו כי הרוב לא מזדהים עם בנט, אלא תומכים ב'עוצמה לישראל' שראשיה נתפסים ככאלו שלא מזגזגים".

הישיבה התיכונית בני צבי מסרה בתגובה לישראל היום: "עבור תלמידי כיתה י"ב השבת הזאת היתה שבת חופשית. התלמידים שנסעו הם תלמידי כיתה י"ב, שבחרו לבלות את השבת בבית, ובדרכם לשם עצרו כדי לחלק את העלונים. מבדיקה שערכנו עולה כי ייתכן שעל האוטובוס היו גם כמה תלמידי כיתה י"א שנסעו שלא ברשות. בישיבה התנהלו הלימודים כרגיל ולא בוטלו שיעורים".

במשרד החינוך הגיבו לשאלת ישראל היום "ההנחיות אוסרות את השתתפותם של תלמידים בפעילות פוליטית במהלך יום הלימודים. אשר למוסד החינוכי, הנושא ייבדק."

מפלגת הבית היהודי מסרו בתגובה: "לא מכירים את המקרה".

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו