שלושת מנהיגי ש"ס לנתניהו: תצהיר שתשמור על אופייה היהודי של המדינה

דרעי, ישי ואטיאס שיגרו מכתב לראש הממשלה בו הם מבקשים כשותפים בקואליציה האחרונה שיצהיר לבוחריו כי ישמור על המדינה כיהודית | הם מסבירים שהמכתב נשלח לאור חבירתו ל'ישראל ביתנו' שעמדותיה שונות והפוכות

שלושת מנהיגי תנועת ש"ס, אריה דרעי, אלי ישי ואריאל אטיאס, שלחו הבוקר (שלישי) ליו"ר מפלגת הליכוד ביתנו, ראש הממשלה בנימין נתניהו, אמנה לשמירת אופייה היהודי של מדינת ישראל, בצירוף מכתב הדורש ממנו לחתום עליה בכדי להסביר להם ולבוחריו לאן מועדות פניו במישור זה.

קרא עוד:

[postim]

המכתב שצורף לאמנה נפתח במילים: "אנו, מנהיגי תנועת ש"ס, שותפיך בקואליציה האחרונה ומי שממליצים עליך להרכבת הממשלה הבאה, יחד עם מאות אלפי אזרחים מסורתיים בישראל שהצביעו לך בעבר, קוראים לך היום להצהיר על דרכה היהודית של ממשלתך העתידית לאחר הבחירות".

השלושה הציגו במכתבם שתי סיבות מרכזיות לייזומה של האמנה. האחת, החיבור עם מפלגת ישראל ביתנו, אשר, לפיהם, "ערכיה הפוכים" מאלה של הליכוד. והשנייה, ההתפתחויות הפוליטיות האחרונות בדבר גוש המרכז שמאל, אשר בגינו, לפי המכתב, "מסתמנת כעת קואליציית שמאל של אלה שיש להם, בה הליכוד מובל על ידי הצמד לפיד-לבני. קואליציה אשר, אם תקום, תשנה את פני המדינה הן מבחינה חברתית והן מבחינה יהודית, בדומה לקואליציית ליכוד-לפיד שהוקמה בשנת 2003 ואשר אתה היית שותף בכיר בה".

האמנה מורכבת מארבעה עקרונות מרכזיים, אשר, לפי המכתב, הם "בסיס המסורת היהודית שהינה היסוד להמשך קיומה של מדינת ישראל כמדינתו של העם היהודי". העקרונות הם: 1. שמירת הסטטוס קוו בענייני דת ומדינה כפי שנעשה עד היום; 2. מניעת חקיקה שתאפשר גיורי בזק שלא על פי ההלכה; 3. מניעת הסדרתם בחוק של נישואין אזרחיים שיאפשרו נישואי תערובת של יהודים עם מי שאינם יהודים; 4. מניעת הפעלתה של תחבורה ציבורית בשבת.

מנהיגי ש"ס מסיימים את מכתבם בפנייה ישירה אל ראש הממשלה: "אנו משגרים את האמנה אליך בכדי שתחתום גם אתה על הערכים שהיית מחוייב להם עד היום, למען ידעו בוחרי הליכוד וכל עם ישראל באיזה דרך תוביל אותנו. כי אין מדינה בלי נשמה".

בהמשך למכתב, שלושת חברי הנהגת תנועת ש"ס מוסרים הבוקר בהודעה משותפת כי "ההתפתחויות הפוליטיות של החודשים האחרונים הותירו אותנו מבולבלים. לאן פניו של הליכוד ביתנו מועדות כעת מבחינה יהודית? כמי שהכריזו מראש שימליצו על רה"מ בנימין נתניהו על הרכבת הממשלה הבאה, אנו מודאגים מכך יותר מכולם. ההרס החברתי והדתי שממשלת ליכוד-לפיד 2003 הביאה על מדינת ישראל לא נשכח עד היום. הצעדים האחרונים של מפלגות מגוש השמאל והתנהלות הליכוד ביתנו הופכים את החזרה לממשלת ליכוד-לפיד 2003, ללא ש"ס, למציאותית. לכן אנו דורשים מראש הממשלה שיבהיר את עמדתו בנושאים שהם בנפשו של העם היהודי עוד לפני הבחירות.

0 0 הצבעות
דירוג הכתבה
3 תגובות
ישנות
חדשות המדורגות ביותר
Inline Feedbacks
הצגת כל התגובות

דו שיח מרתק בין פעיל כח להשפיע לבין פעיל שס

פעיל ש"ס: נו, יש לכם במפלגת "כח להשפיע" עוד מה לומר לאחר מכת המחץ ונשק יום הדין שהצמרת של ש"ס הוציאה על המנהיג שלכם, על ידי דרשתו החריפה של הרב שלום כהן בנוכחות מרן הגר"ע!?
פעיל כח להשפיע: האמן לי, שבמפלגת ש"ס רועדים על נפשם מהחשש שהרב אמנון יצחק יממש את איומו לחשוף את כל הפשעים הנוראים של צמרת ש"ס, והתנהלותם כמאפיית פשע לכל דבר, והם יודעים היטב כי אם הוא יוציא את נשק יום הדין שהוא אוגר נגדם, הם אבודים לנצח עד שאול תחתית. מניסיון וותיק אומר לך, שהרב אמנון יצחק מעולם לא אאכזב כשהוא התחייב. ותמיד הוא הדהים בהפתעות המרתקות שלו, עד כדי ריסוק מוחלט של דמויות תקשורתיות פופולאריות שניסו להשחיר את פניו ועל ידי כך לבלום את השפעתו הברוכה על מאות אלפים מעם ישראל, והוא הצליח להשיג את הנתונים הכי מביכים נגד רשעים אלו וכך חסם את מלחמת כוחות הסיטרא אחרא נגדו. כנראה שבורא עולם רוצה לעשות סוף לכל הפשעים שבצמרת ש"ס, ולכן הוא משך אותם למלחמה כנגד צדיק הדור, כפי שהוא משך את המצרים לרדוף אחרי בני ישראל שיצאו לעצמאות מהם (…) ולבסוף טיבע אותם בים סוף. וכעת בורא עולם מקשיח את ליבם כפי שהוא הקשיח את ליבו של פרעה. וכמו שפרעה לא רצה להתקפל למרות המכות, כך הם לא רוצים להתקפל ולהפסיק את הפטרוניזם שלהם על ציבור ענק ששונא אותם, למרות שבגלל ההתקפות שלהם על צדיק הדור, ממשיך הסחף של זליגת מנדטים ממפלגתם לטובת מפלגתו של צדיק הדור שכל מעייניו נתונים למען טובת עם ישראל כפי שהוא הוכיח בכל עשייתו ומסירות נפשו עבור עם ישראל במשך שלושים וחמש שנה!! ולא יאומן עד להיכן מגיע גודל מסירות נפשו וצדקותו, כשמתברר שלא רק שאת רכבו המשמש אותו לטובת כל ההרצאות שהוא נותן בכל יום לארכה ולרחבה של ארץ ישראל, הוא לא רכש מכספי ארגון שופר אלא מכספו האישי, ולא רק שהוא לא מקבל מארגון שופר שום שכר בעבור הרצאותיו, ולא רק שהוא אפילו לא חבר עמותה בארגון שופר, אלא אפילו כסף לדלק עבור נסיעותיו להרצאות שמטעם ארגון שופר, הוא משלם מכיסו האישי ולא נוטל מאומה מארגון שופר!!
לגבי דרשתו החריפה של הרב שלום כהן, צר לי אך מהמובא להלן מוכח ברורות ואין מנוס מהמסקנה המתבקשת שעסקני ש"ס גרמו לו ביזיון עצום בכך שהמרידו אותו כנגד צדיק הדור.
וכעת אחשוף בפניך נתונים עובדתיים מזעזעים:
כידוע הרב שלום כהן מעריץ נלהב של כישוריו של ארי'ה דרעי וכבר במשך שנים ארוכות מאז פרישתו הכפוי'ה של דרעי מהנהגת המפלגה בהוראת מרן, ניסה רבי שלום בכל דרך להשיב אותו להנהגה. בשנה האחרונה כשהתברר למשה ויהודית יוסף כי ש"ס מתחילה להתרסק ולאבד קולות מצביעים רבים שמתחילים להתפכח, ומה גם שדרעי עצמו החל לעשות שרירים והודיע כי נמאס לו ממפלגת ש"ס (לו מותר להגיד…) והוא עומד להקים מפלגה משל עצמו, הם נאלצו להתקפל והודיעו כי הם פותחים את הדלת של בית מרן בפני דרעי וכך נסללה הדרך לדרעי והתגשם חלומו של הרב שלום כהן.
אך דא עקא שצמרת ש"ס לא הסכימו לרדת כיתה מתחת לדרעי ולכן דרעי נאלץ להצטרף להנהגה הזוגית וכך נוצרה הנהגה משולשת. החיכוכים הצפויים בין המחנות וכל הזעם והשנאה המפעפע ביניהם כבר כשלוש עשרה שנה, צף כעת ועולה בכל יום מחדש. מהמטה הראשי שבהר חוצבים מגיעים עדכונים על מריבות וויכוחים ילדותיים בין המחנות וכך מבזבזים פעילי המחנות את זמנם בתסכולי סרק במקום בפעילות רצינית לטובת הצלחת המפלגה. אנשיו של דרעי חוזרים ומאשימים את פעילי ישי בהכשלת המערכה בכדי שלא תהיה הצלחה במנדטים וממילא דרעי לא יקבל את ההנהגה כי הוא לא סיפק את הסחורה.
עתה משנוכחו שני הצדדים כי מפלגת כח להשפיע גורפת מספר גבוה של מנדטים(לפחות שישה מנדטים על פי סקרים פנימיים בש"ס!) הם הבינו שלא רק שהם לא יקבלו יותר מנדטים ממה שהיה להם עד עכשיו אלא הם הולכים לאבד מספר מנדטים מתוך מה שהיה להם. ועל כך הם אמרו: היו לא תהיה!! והם החליטו לצאת למלחמת חורמה כנגד גדול מזכה הרבים שבמשך כל שנות פעילותו היטיב רבות עם ש"ס, ומפלגה זו חייבת לו רבות הכרת הטוב, אך כפי המפורסם וכידוע, בפוליטיקה הישראלית עוד לא קמה מפלגה כל כך כפוית טובה באופן מחפיר ביותר כנגד מיטיביה כפי שמפלגת ש"ס מתנהגת עם אישים שמסרו נפשם עבורה (ועיין ערך פרשת הרב פינטו מפתח תקווה, פרשת שמואל בן עטר, פרשת הרב קפלן מצפת, ועוד רבים וטובים שרוסקו פניהם באכזריות כשבש"ס החליטו כי הגיעה העת להוציא עליהם 'חוזה'.)
הם ארגנו מודעה הזוי'ה מנוסחת במלל מטורף כשבראש המודעה הם הכתירו כותרת מחרידה כל לב יהודי: "רבם דקרו" וכך הם ניגשו לרבנים.
הם ניגשו לאדמו"ר רבי דוד אבוחצירא והוא שלח אותם מכל המדרגות. הם ניגשו לראשל"צ הגר"מ עמר תלמידו של מרן, והוא התחמק מהם ולא חתם. הם זייפו את חתימתו של הרב זכאי שאמר במפורש ודבריו מוקלטים כי הוא כלל לא חתם על המודעה. הם זייפו את חתימתו של הרב זמיר כהן מהידברות וטענו שהם החתימו אותו בעצמו, ואחר כך התברר שהוא בכלל שהה בחוץ לארץ. הם הלחיצו את הרב לוגאסי לחתום במהירות על המודעה ולא נתנו לו לעיין בה למרות שהוא ביקש לעשות כך, וטענו כנגדו שאין זמן, והם חייבים לרוץ להרבה רבנים… והנה כשנודע לו על איזה נוסח החתימו אותו וכנגד מי.. הוא לא חשש מהמלעיגים ונחרץ להתקשר בבכי מר לגדול מזכה הרבים ולבקש ממנו את סליחתו, כל זאת מופיע בהקלטה המפורסמת כיום. הם החתימו את הרב משה צדקה ואת הרב מויאל על נוסח שונה לגמרי מהנוסח שהם פרסמו ברבים!! (טענותיהם של כל הרבנים דלעיל מתועדות בהקלטות שמפורסמות באתר האוהדים של הרב אמנון יצחק)
מדוע?? מדוע הם היו צריכים כל כך לשקר ולרמות ולהלחיץ תלמידי חכמים מופלגים?? מדוע הם ירדו לשפל מוסרי כשזייפו חתימות של רבנים אחרים? האם הם חששו שהם לא יחתמו? ואם כן מדוע? מדוע הם היו צריכים לדחוף שמות משונים של רבנים בלתי מוכרים, כחתומים על מודעת המחאה?? ( האם אתה מכיר את "גאון ישראל פאר הדור" רבנו הללויה?..)
מה יותר פשוט מלהביא בפני כל הרבנים המכובדים של עולם התורה הספרדי הקלטות של התקפת צדיק הדור הרב אמנון יצחק כנגד מרן הרב עובדיה, ואז בטוח שאף אחד לא היה יושב בשקט ונמנע מלחתום כדוגמת האדמו"ר רבי דוד אבוחצירא ועוד.
אתה יודע מה הייתה הבעי'ה שלהם?? פשוט אין דבר כזה!!! מעולם צדיק הדור מורנו הרב אמנון יצחק לא דיבר נגד מרן, אלא רק נגד אנשי ביתו המושחתים.
הם ידעו מצוין כי הם לא יכולים למכור לרבנים אלו שדברי רבי אמנון שהוא ירוץ יותר מהר אף אם מרן יורה לו לסגור את המפלגה, זו תגובה נחרצת אך ורק כנגד יהודית יוסף המרשעת והחצופה שכבר ארבע שנים משחירה את פניו של צדיק הדור הרב אמנון יצחק בביתו של מרן ובאוזניו. וכל בר דעת מבין שלאחר כל העוול שהיא עשתה כנגדו, אין שום סיבה שהוא ייתן לה אפשרות לרסק אותו כליל באמצעות הוראה כביכול ממרן לסגור את המפלגה.
הנה עכשיו הצליח צדיק הדור להוכיח ולרסק את אמינותו של איש התקשורת אמנון לוי מגיש תוכנית פופולארית בתקשורת החילונית שניסה לסכסך בין גדולי ישראל כשחתך מתוך קטע של ראיון שהוא עשה עם הרב אמנון יצחק ועשה כביכול הרב אמנון יצחק יוצא חוצץ חזיתית כנגד פוסק הדור. והרב אמנון יצחק לא סמך על הריאיון אתו ושם עליו שני מצלמות וידאו במהלך הריאיון, ואכן התברר שתחזיתו צדקה ואותו עיתונאי נבזה חתך וקיצץ בכוונה תחילה בשביל לסכסך, והרב אמנון יצחק פרסם את האמת בהביאו את הקטע שהוא חתך וכך התברר לרבים בעם ישראל האמת לאמיתה. (אגב, בערוץ סרטונים ידוע, צפו בתגובת הרב אמנון כנגד אותו עיתונאי, ארבעים אלף צפיות בתוך שלושה ימים!!)
צדיק הדור כל הזמן חוזר ואומר: אני אוהב את מרן מאוד מאוד מאוד, ומרן אוהב אותי מאוד מאוד, אך בני ביתו לא נותנים לו את האפשרות אפילו לדבר איתי!!
ממילא ברור לכל בר דעת שהוא האחרון שידבר ויצא בביזוי כנגד מרן. אלא כל מלחמתו היא תגובה ברורה כנגד עזי הפנים מרשיעי ברית המתחבאים מאחורי כסות מרן ומבלי ידיעתו מחוללים את הפשעים הכי גדולים!! להזכירכם גם יצחק אבינו טעה בבנו עשיו ואהב אותו אפילו יותר מיעקב, עד שמשמיא קא גרמו לי'ה וקלונו של עשיו נחשף ברבים!! כעת הגיעה השעה למלחמת מצווה בחשיפת פשעיהם של צמרת ש"ס כנגד עם ישראל ובנזיד עדשים של עשי'ה מגוחכת ביחס לשבע עשרה מנדטים כפי שהם הגיעו בשיא, הם מנסים כעת לקנות ולעורר את רחמי הציבור כביכול הם אנשי עשי'ה לטובת עם ישראל ותולים שלטים עם הפסוק: הלא פרוס לרעב לחמיך…
בלי שום בושה, הם יוצאים ומכריזים כי הם נלחמים עבור אלו שאין להם.. כשלושים שנה הם בכנסת, המגזר הספרדי נשאר כמגזר נחות ובמצוקה בזכות הקיפאון שלהם בעשי'ה וחוסר תפקוד מעשי למען כל הרעבים בעם ישראל, ובלי בושה הם חוזרים על מנגינת השד העדתי וטוענים: אנחנו נדאג לכם…
הם, הפעילים המושחתים שגורפים מאות אלפי ₪ לכיסם הפרטי על חשבון משלם המיסים, ורוכשים לעצמם מכוניות פאר ויוצאים תכופות למסע תענוגות בחו"ל במקום עשי'ה מהותית לציבור בוחריהם, הם מדברים על המלחמה עבור אלו שאין להם?? והכי חמור שבלי בושה ומבלי להתבלבל, בעזות פנים ממזרית הם נותנים מוסר לאישים מסורים עבור עם ישראל בכל תמצית דם חייהם במשך עשרות שנים.
הם מכניסים לפיו של הרב שלום כהן השמצה שקרית נבזית ופרועה כביכול הרב אמנון יצחק עושה קופה לכיסו האישי מההרצאות שלו בזמן שהם יודעים היטיב כי הוא לא מקבל אף פרוטה אחת על כך, והוא מוסר את הרצאותיו נטו לשם שמים, ומאידך שישה חברי כנסת של ש"ס נתפסו בגניבת כספים לכיסם האישי!!!
בעקבות כל זאת, היה תמוה ביותר אם הם לא היו מוציאים מודעת שקר עם כל הפשעים הנלווים לזה. הימנעותם מהוצאת מודעה כזו היה מעשה אצילי שמאוד לא אופייני להם… מבחינתם אם אתה מאיים על הכיסאות שלהם בכנסת, התרת את דמך ומותר להם להוציא עליך חוזה ולמחוק אותך בשיטות הידועות שלהם, אפילו הוצאת נשק יום הדין קרי: שטיפת מוח והסתה מטורפת נגדך אצל שני חברי מועצת החכמים בתואנה של מחריב המפלגה הקדושה, והם כבר יעשו את העבודה כמחאה נמרצת וזעזוע אמות הסיפין וביצור חומות היהדות מול סכנה כמותך…
פעיל ש"ס: בסדר, השתכנעתי שמודעת "רבם דקרו" היא שקר מוחלט, אך מה תאמר על הפסק של "הקדיח תבשילו" שפורסם ברבים כפסק מרן כנגד הרב אמנון יצחק?
פעיל כח להשפיע: אני מאמין שאתה מכיר את מרן וסגנונו רבות בשנים. ואם כן שאלה לי אליך: איך יתכן מציאות כזו שמרן מוציא פסק הכי חריף שדוגמתו חז"ל הוציאו על (להבדיל אא"ה) יש"ו, וכל זאת רק דרך משלוח בפקס ליהודי תוהה, ואחר כך בלוויין הוא לא מדבר מילה אחת בגנותו שבוע אחר שבוע שום מילה!! יש לו כעת הזדמנות בשידור חי לחסל הערצת המונים אחרי הרב אמנון יצחק, והוא לא אומר מילה אחת רעה? אם אכן הוא סובר שהוא הקדיח תבשילו, הייתכן לשתוק ולא לצאת באש ובחנית נגד מישהו שלדעתו הם טועים אחריו וחייבים להציל אותם ממנו?? האם היה אי פעם שמרן שתק כנגד מישהו שהוא סבר שהוא רשע וצריך להרחיק ממנו? ועוד אחד שהקדיח תבשילו??
אפילו בהתקפתו של הרב שלום כהן בנוכחותו, המקסימום שמרן עצמו מדבר על הרב אמנון יצחק זה: "אני לא מבין מדוע הוא נפרד מאתנו?!"
ותו לא מידי? נגד מי שהקדיח תבשילו ורבים נוהים אחריו? שום מילה? האם זה אופייני למרן?
אלא ברור לכל בר דעת שפסק זה אינו מעשה ידיו של מרן עצמו ואף ברור שהוא אפילו אינו יודע מכך, אלא כל זה מעשה זיוף של גיחזיי בית מרן. ומוכח בהדיא שמרן אוהב את הרב אמנון בדיוק כפי שהוא אוהב אותו, ככתוב: "כמים פנים לפנים" וגו', ומרן מעולם לא חשב לפסוק פסק כזה על גדול מזכה הרבים מזה אלפיים שנות גלות, אלא להיפך!! ומרן כואב מדוע הוא נפרד ממנו, ואינו יודע כי מעולם הרב אמנון לא נפרד ממנו אלא בני ביתו של מרן הם אלו שמפרידים ביניהם. וגעגועיו של צדיק הדור לפוסק הדור הם עזים ממה שאפשר לתאר, ומי שראה את הוידאו של אהבת מרן לצדיק הדור במשך למעלה משעתיים!! איך מרן מרעיף אהבה וחיבה עצומה על גדול מזכה הרבים במשך שעות, (וכך חזר המראה בהזדמנויות נוספות) מבין ויודע עד כמה אש האהבה ביניהם ורק זדים ארורים הם אלו שמנתקים ביניהם.
דבריו של מרן עצמו בפרהסי'ה מוכיחים נכוחה את הטענה שמרן אפילו לא יודע מה באמת קורה בדלת ביתו וכן מוכיחים עוד כי בני ביתו לא נותנים לו אפילו את האפשרות ליצור קשר טלפוני עם הרב אמנון יצחק ולהביע בפניו את שאלותיו לגביו.
פעיל ש"ס: תשמע, אני חייב לגלות באוזניך שאני מזועזע מכל מה שאתה מגלה לי ומאיר את עיניי, וניכרים דברי אמת, אך מה תוכל לענות לי על פשר התקפתו החריפה של הרב שלום כהן?
פעיל כח להשפיע: עכשיו אני אגלה לך פרטים מביכים בנושא. תלמידי הרב אמנון יצחק ניגשו אל הרב שלום כהן (כשמכשיר הקלטה מוחבא בכיסם) ושאלוהו: האם זה נכון שכבודו היה מיוזמי המודעה של רבם דקרו ועבר עליה לפני החתמות הרבנים ואף חתם ראשון? חבר מועצת חכמי התורה (הדומיננטי שביניהם) הוא ענה בנחרצות כי זה שקר והוא בכלל חתם אחרון, וזאת לאחר שראה שהרב בעדני חתום שם. ומודה הרב שלום כהן באותה שיחה ואומר כי הוא כלל לא שמע את דברי הרב אמנון יצחק שאותם מחתימים טוענים שהייתה בהם קריאת תיגר נגד כבוד מרן. אך קיבל את דברי המחתימים.
לשאלת תלמידו של צדיק הדור הגאון הרב אמנון יצחק שליט"א, הרי מורי ורבי לא דיבר נגד מרן הגר"ע אלא נגד בני ביתו שעושים מעשי עוולה?!
מזעזע לשמוע מה הייתה תגובתו: "מה אתם רוצים ממני? אני חתמתי האחרון, תלכו לאלו שחתמו לפניי!"
אתם מבינים את התשובה??
תלמיד של צדיק הדור שואל בכאב את ר' שלום כהן, איך כבודו חתם כנגד צדיק הדור בתואנה שכביכול הוא דיבר כנגד מרן הגר"ע והמציאות מוכיחה שלא היו דברים מעולם!!
ומה עונה לו על כך חבר מועצת החכמים? רק אני לא בסדר?? אני הייתי אחרון!!
דהיינו, מחבל שנתפס לאחר לינץ קבוצתי אכזרי ביהודי, טוען בבית המשפט הישראלי: "מה אתם רוצים ממני!?, אני חבטתי בו אחרון"…
האם אין זה מציאות של נפילת גדול בישראל!?
מה שכוחות הרשע הללו עשו כנגד עבד השם צדיק הדור, זה לא פחות מלינץ אכזרי!!
הם טענו (החצוף והסכסכן אבי מימרן) שר' שלום כהן הוביל את הלינץ המטורף הזה לטובת הצלת המנדטים שלהם שזולגים בשטף קצף החוצה, והנה הוא בעצמו מודיע ומצהיר כי זה שקר מוחלט והוא חתם בכלל אחרון!!
וכאן, לאחר שיא נפילתו של ר' שלום בדבריו הנוראים כנגד עבד השם ואהובו, לצערנו, נאלצים אנו להעלות את שאלתנו ותמיהתנו על הנהגתו של ר' שלום כהן:
האם העובדה שכבודו נחשף (בתיעוד הקלטה)בנפילתו במעשה עוולה כנגד גדול מזכה הרבים, יכולה לגרום מציאות כזאת שכבודו מגביר את העוול על ידי השמצה וביזוי גברא דמרי'ה סייעיה ומי שמרן הגר"ע פסק עליו שהוא "בורא נפשות רבות", ולטעון בדרשתך כנגדו שהוא לא החזיר בתשובה מאות אלפי בני ישראל? האם השיטה של: ההתקפה זו היא ההגנה הטובה ביותר היא גם נחלת חבר מועצת חכמי התורה?? או האם כבודו של אריה דרעי חשוב יותר מכבודו של צדיק הדור?
מדוע כבודו לא יכל ללמוד מהנהגת מזכה הרבים הגאון רבי יעקב ישראל לוגאסי צדיק מופלא שבעיני רבים מעם ישראל העצים את דרגתו האצילה באלפי מונים כשהודה בפני רבים כי הוטעה על ידי אנשים שפלים שהחתימו אותו על נוסח המודעה המטורף כנגד גדול מזכה הרבים ובבכי מר ביקש את מחילתו, ביראתו מהעונש הצפוי לעושי עוול ודיינים מרשיעים ללא משפט וצדק!? [אגב בנו של הרב לוגאסי העיד כי אביו הצדיק נהיה חולה מרוב עוגמת הנפש שיש לו כתוצאה מנפילתו בידי רשעים ארורים אלו שגרמו לו לחתום על מודעת עוול.]
האם הכל מותר רק לשם הצלת המנדטים של ש"ס??רק בנצרות המטרה מקדשת את האמצעים!! אם כל כך חשוב לכם כבודו של מרן, מדוע לפני חמש שנים לא יצאתם למלחמה על כבודו של מרן כשעיתון יתד נאמן יצא נגד מרן במאמר חריף ביותר (מאמר "יונתי תמתי" – לאחר דרשת מרן בכנס ארגון דרשו) שטרם נראה כמותו, מדוע אז, אף אחד מכם לא יצא למלחמת חורמה כנגדם על כבודו של מרן.. רק מתי שהאיום הוא במנדטים אז חשוב לצאת במלחמה על כבודו של מרן כביכול?? ואם כבר לפתע חשוב לכם כבודו של מרן איך יתכן שכבודו מסוגל לסתור בריש גלי את פסיקתו של מרן, שכידוע פסק עליו שזכויותיו עצומות בשמים והמליץ עליו הפסוק בורא נפשות רבות בזכות מעשיו הנשגבים בהשבת מאות אלפים לאביהם שבשמים וכבודו בליצנות אחת סותר את דברי מרן הגר"ע??
איך תיתכן מציאות כזו שחבר מועצת החכמים הרב בעדני, יוצא חריף בראיון רדיו כנגד הרב אמנון יצחק על סמך שמועות של 'אמרו לי' כפי שהוא הודה באותו ראיון בעצמו, ולא מבקש קודם לשמוע אישית את הרב אמנון יצחק? (אגב: בסיפור הזה הוכחה גודל אצילות נפשו של צדיק הדור שאמר לרב בעדני לאחר שסוף סוף נפגשו: תצא נגדי, תעליב אותי, ובכל זאת אשאר אוהב אותך!!)
אבל כשאין ברירה מוכרחים לחשוף את האמת והיא: הגורם האמיתי והדוחף למלחמה כנגד גדול מזכה הרבים, זה לא אחר מהכפוי טובה הנבזה אריה דרעי!! האיש שקיבל הסברה מוצלחת מהרב אמנון יצחק בתקופת הרשעתו בפלילים.
דרעי רועד על נפשו מכיוון שהוא עשה כעת סקר פנימי מטעם מפלגת ש"ס בו ש"ס מקבלת שמונה מנדטים בלבד!! ומפלגת כח להשפיע מקבלת שישה מנדטים כשהמצב הוא בתנופה לטובת כח להשפיע!! דרעי רועד ומפחד מהיום של אחרי הבחירות בו יאמרו לו: "אדוני לא סיפקת את הסחורה למרות כל הרעש שלך,ומציאות הנהגה משולשת זה בלגן אמיתי ולא מעשי ועל כן אנו מבקשים ממך בצורה נאה:לך ותעשה לביתך…" דרעי יודע היטב, כי במקרה כזה הוא לא יוכל לישא פניו ברחוב העיר. הוא רואה בכך מציאות של פיקוח נפש שדוחה את כל מוסר התורה ומחליט לדרוס ולרסק את הרב אמנון יצחק באמצעות מעריצו הנלהב הרב שלום כהן, ומחדיר לו ארס ושנאה ובוטות כנגד גדול מזכה הרבים עד כדי כך שהרב שלום כהן למרות מעמדו הנכבד לא נרתע בשיעורו בלוויין מלשלוח את צדיק הדור ל…… לעזאזל!! וכל זאת למה? כי הוא מאיים עלינו במנדטים!! ומי שמאיים על המנדטים שלהם הוא מבחינתם מורד ואפיקורס שלא נשמע לדעת תורה!! ואם תשאל הרי כבר מפורסם באופן הברור ביותר ואף יש את מכתבו של נאמן בית מרן הרב שטיינמן (הרב שלמה ליבוביץ) המעיד על כך שכל מעשיו של הרב אמנון יצחק היו על פי דברי הרב שטיינמן!? (אגב הרב ליבוביץ מעיד כי הוא הראה את מכתבו למרן שר התורה הגר"ח קנייבסקי והוא אמר לו כי הוא מחויב לפרסם את כל האמת שבעוול שנעשה כנגד הרב אמנון יצחק וזאת מצוה מדאורייתא של לא תעמוד על דם רעיך) הם יכחישו זאת בלי למצמץ ויאמרו לך שזה שקר והרב שטיינמן לא תומך בו, כי הרי הרב שלום כהן היה אצל הרב שטיינמן והוא אמר לו שהוא לא נתן לו הסכמה למפלגה. ואם תמשיך ותקשה: הרי גם הרב אמנון יצחק מההתחלה הודיע מפורשות כי הוא לא קיבל הסכמה מכיוון שקיימת מפלגת אגודה שהרב שטיינמן בהנהגה שלה, אלא אמר שאם יש כח וישנה אפשרות להקים מפלגה שחילוניים יצביעו אליה במקום למפלגות חילוניות אזי מצווה להציל!! הם יענו לך שמספיק שהרב שלום כהן יצא נגדו וזהו… (– איזה תשובת "מחץ"…)
בתחילת שנות גלות אבותינו במצרים, המצריים ניגשו לפרעה ודרשו ממנו להתחיל גזירות קשות נגד עם ישראל, ופרעה עמד כחומה בצורה ולא הסכים להם ואף הוכיחם: "האם יתכן שנהיה כפויי טובה מול עם שמתוכו הגיע מושיענו יוסף הצדיק שהושיענו בכל שנות הרעב בעצותיו המחכימות?"
אך לאחר שהם הורידוהו שלושה חודשים מכיסאו הרם, הוא חזר אליהם ואמר: "אני חוזר בי מהתנגדותי לגזירות נגד עם ישראל, ומוכן אני לבצע נגדם כל מה שתחפצו!!"
רק לקחו לו את הכיסא, והוא הסכים לעשות הכול והוא הידרדר לשפל מוסרי עד כדי כך שהוא היה שוחט בכל יום מאות תינוקות יהודים ורוחץ בדמם הצלול את בשרו המצורע!!
אתה מבין? את כל העשייה המדהימה של הרב אמנון יצחק במהפכת עולם התשובה, ואת כל הפירות שהם קטפו ונהנו ממעשיו עבור הצלת עם ישראל הם שוכחים במודע ומוחקים במתכון ויוצאים ושופכים את דמו בשחיטה אכזרית והכל בגלל מה? כי מזעזעים להם את הכיסא!! ואנו שואלים, למה? מי קבע שאתם פטרונים על כל המגזר הספרדי? מדוע רק לכם יש זכות קיום בכנסת? הרי זה לא סוד שישנם רבים שבורחים מש"ס מתוך סלידה, מה אכפת לכם אם הרב אמנון יצחק לוקח את קולותיהם שגם כך לא יגיעו אליכם ורוצה עם זה לעשות מהפך אדיר בכל נושא הכלכלה במדינה כפי המהפכה האדירה שהוא חולל בעולם היהודי?!
מאות אלפים מאמינים בעוצמה שלו ובסייעתא דשמיא הצמודה לכל מעשיו, וביכולת האמיתית שלו לשנות אחת ולתמיד את כל מציאות הפוליטיקה הישראלית המסואבת. כולם יודעים כי ביכולת ההסברה האיכותית שלו הוא יכול לשבור ולהכניע את אויבי היהדות הגדולים ביותר, וכך תמיד ישמר לפחות הרוב שלא ייתן למיעוט להזיק לעולם התורה וליראי השם, מדוע להילחם נגד גברא דמריה סייעיה, זה??
התשובה היא: הם מפחדים!! הם רועדים ממנו אפילו אם להם יהיה שוב שבע עשרה מנדטים. כי הם יודעים שפעילות חברי הכנסת שיהיו מטעמו, תאפיל ותעמיד בצל את כל חברי הכנסת הישנונים מש"ס!! וגם אם הם יתחילו להתעורר, עדיין הציבור יתחיל לשאול: היכן הייתם עד היום??

פעיל ש"ס: הכנעת אותי לחלוטין, אך איך תוכל לעמוד בפני דמעותיו של מרן לנוכח התרסקות מפלגת ש"ס כעת?
פעיל כח להשפיע: אשאל אותך שאלה בצורת משל: אם לדוגמא צדיק מקובל אלוקי עובד השם וירא אלוקים, הקים בית מדרש לתורה ותפילה, והמונים מגיעים לשם, ולאחרונה בני משפחתו החלו בהתקפות מטורפות כנגד מי שמגיע לבית המדרש. וכל מי שמנסה להיכנס חוטף "דמי כניסה" בצורה של בעיטה אדירה לבטנו. הם מנסים לדבר עם הצדיק על הברבריות של בני ביתו אך משפחתו מתקיפה אותם בטרור מטורף עוד יותר כתגובה על כך שהם העיזו להתלונן. והצדיק מתקשה לקבל את הטענות על אנשי ביתו האהובים עליו מכל. לאחר שהגיעו מים עד נפש מחליט הציבור כי אי אפשר להמשיך כך ופורשים ועוזבים למקום אחר, האם הם צריכים לחשוש על חייהם ולומר: אף על פי כן, למען כבודו של הצדיק אנחנו צריכים לחטוף את הבעיטות והאגרופים למען כבודו של הצדיק שלא יקפיד עלינו בעקבות כך שנגרום לו להישאר בלי מניין..??
הגיע הזמן שנגרום זעזוע אמיתי בתוך ש"ס. והפעם לא ניתן להם לסחוט אותנו רגשית בכאב על דמעותיו של מרן. כי מי שצריך לפחד על חייו מהצער שהוא גורם למרן, זה לא אנחנו הסובלים, אלא הם, אנשי הרשע ועושי העוול בחסות כבודו של מרן!!
היום אנחנו מעיזים לומר בפניהם של כל אותם מושחתים: אנחנו אוהבים את מרן ומצביעים כח להשפיע!!
הגיע הזמן לנטרל את כוחם ההרסני של מחללי שם שמים בני ביתו של מרן, שמעלימים ממנו את האמת!!
וכמו תמיד: האמת תנצח!!

תגיד לי מאיפה הבאת את הדברים מה אתה כתב בעיתון? ואל תיהיה חצןף בדבריך נגד ש"ס כי אם אמנון יצחק היה באמת אוהב את מרן הוא לא היה פותח את "כח להשפיע [להפריע]" הוא מפריע והתחיל לעשות מחלוקת בין הספרדים

אתר יקר: אין לכם מה לעשות חוץ מלאשר תגובה נבובה בת 3493 מילים????

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו