עיר האבות לובשת לבן

מועצת קרית ארבע חברון נערכת לשלג שהחל לרדת הבוקר וצפוי להמשיך. נפתח מוקד מיוחד ובמקום נמצאים צוותי סיוע במקרה של תקלות ובעיות.

הבוקר (רביעי) החל לרדת שלג בקרית ארבע חברון, אך כבר אתמול החלו בהכנות בעיר האבות. ראש מועצת קרית ארבע חברון, מלאכי לוינגר, כינס אתמול את מטה השלג של הקריה, בראשות מזכיר המועצה, מנהל שפ"ע, קב"ט ומנהל מחלקת החינוך.

קרא עוד:

[postim]

חרף מזג האוויר הוחלט הבוקר לפתוח את מוסדות החינוך בקריה עד להערכת מצב חדשה, וכרגע הכוננות בשיאה: חדר המצב נפתח כבר ב6 בבוקר ויהיה זמין למענה טלפונים עד שתחלוף הסערה. בקריה ממוקמות ארבע מפלסות שלג ורכבי 4X4, כמו גם צוותי חברת החשמל שמוכנים גם כן לפתור בעיות שונות שיצור מזג האוויר.

נוער קרית ארבע חברון החליט לתפוס יוזמה, ובמקום להישאר בבית ליד התנור החם, הוא עוזר לאנשים במצוקה. בני הנוער בקריה נרתמים לעזרה בכל מה שנדרש – בין אם זה תיקון תקלות טכניות, מזון לנזקקים וסיוע בפתרון תקלות.

מלאכי לוינגר, ראש מועצת קרית ארבע חברון: "המועצה נערכה מבעוד מועד לקראת השלג שירד ועוד צפוי לרדת במחוזותינו. אנו ערוכים לכל תרחיש ונמצאים עם היד על הדופק בכדי להיות מוכנים לפתרון כל בעיה או תקלה שתצוץ. אני מבקש מכל תושבי המועצה להיות ערניים וזהירים ולתת יד לכל מי שזקוק לסיוע. יחד עם זאת, אני מזמין את כלל תושבי ישראל להגיע לקרית ארבע חברון וליהנות איתנו מחוויית השלג".

צילום: חגי גלס

שלג בחברון - צילום חגי גלס שלג בחברון - צילום חגי גלס (1) שלג בחברון - צילום חגי גלס (2) שלג בחברון - צילום חגי גלס (3)

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו