בש"ס התקפלו: התשדיר שעורר סערה ירד מהמסך

לאחר שעורר סערה רבה, השופט אליקים רובינשטיין הגיע לסיכום עם סיעת ש"ס להוריד את תשדיר הגיור מהמסך לאחר שידורו הערב | בש"ס מבטיחים: נעלה מסרים חלופים.

סוף לתשדיר: לאחר הסערה הפוליטית, יו"ר ועדת הבחירות המרכזית, השופט אליקים רובינשטיין, הגיע להסכם (רביעי) עם סיעת ש"ס, לגנוז את תשדיר הבחירות השנוי במחלוקת "כוכבית גיור", מיד לאחר שידור נוסף שלו הערב במסגרת תעמולת הבחירות בטלוויזיה.

קרא עוד:

[postim]

"סברתי כשלעצמו, כי אך תיתכן תחושה של פגיעה מכלילה, שראוי להימנע ממנה ככל הניתן", נימק את פנייתו לש"ס. רובינשטיין דן בנושא בעקבות שתי עתירות שהוגשו לו מאז שודר הסרטון אתמול, עתירתה של ח"כ נינו אבסדזה, ראש מטה העולים של מפלגת העבודה, ושל משפחת אונגר מאשדוד שטענו כי מדובר בתשדיר גזעני המציג את ציבור העולים באור מגוחך ונלעג.

בש"ס טענו מנגד כי ממילא לא התכוונו לשדר את הסרטון יותר משתי פעמים ובכוונתם להציג בימים הקרובים סרטונים חדשים בעניין. בין השאר יככבו בהם דמויות אחרות המופיעות בתשדיר הראשון, תחת החופה.

במטה ההסברה של ש"ס רואים בתשדיר "כוכבית גיור" הצלחה רבה, וחשים גאוות יחידה על כך שהצליחו לקבוע סדר יום תקשורתי באחד משני המסרים המרכזיים של הקמפיין – הבטחה לשמור על "זהות יהודית" של הממשלה (המסר השני נוגע למדיניות הכלכלית לאחר הבחירות). עם זאת, במטה הבחירות של המפלגה מייחסים לקמפיין חשיבות פחותה, ומזכירים כי עיקר העבודה של המפלגה נעשית בשכנוע מבית לבית ולא בקמפיין טלוויזיוני.

התשדיר, המכוון נגד ישראל ביתנו, עשוי דווקא לחזק את התמיכה בה בסופו של דבר, משום שהוא מחדד את העימות שניטש בין המפלגות בנושאי נישואין אזרחיים וגיור במהלך הקדנציה החולפת. "שס נמצאת באיבוד עשתונות שמדרדר אותה להסתה וגזענות נגד חלקים שלמים בעם", נאמר בהודעת ישראל ביתנו. "ההכרה אצל ראשי ש"ס שיום לאחר הבחירות יחל שם המאבק הבלתי-נמנע, שבסופו תתפרק ש"ס עוד לפני תום הקדנציה של הכנסת הבאה, גורר אותה למעשים המביישים אותה ואת ראשיה. לא מדובר בקידוש השם אלא בחילול השם".

בתשדיר המדובר מוצג תחת החופה: בעיצומו של הטקס הכלה מתעסקת במכשיר פקס שהעניקה להם במתנה "ביתנו". "מחייגים כוכבית גיור ומקבלים אישור", היא מסבירה לחתן התם שנדהם לגלות כי היא אינה יהודיה. ו'המגוירת' מגיבה: יש אישור ב'פקס'…

0 0 הצבעות
דירוג הכתבה
2 תגובות
ישנות
חדשות המדורגות ביותר
Inline Feedbacks
הצגת כל התגובות

כל האומר כל התורה מהשמיים חוץ מדבר אחד (דבר-רומז לפריצות, והיה מחנך קדוש ולא יראה בך ערות דבר )הוציא עצמו מכלל ישראל,אחד מ 13 עיקרים שלא תשתנה התורה בשום זמן,אסור בשום פנים לראות את התשדיר הזה.

המפלגות החרדיות לא צריכות להיגרר לבהמיות הרגילה בזמן הבחירות. כמובן שהם צודקים – אבל גם תמר צדקה מיהודה.

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו