כצל'ה: "לא לשחרר את שליט בכל מחיר"

"מי שמוכן לנדב את עצמו ומשפחתו לטבח בתמורה לשחרור גלעד שליט, שיאמר זאת, אך אין רשות לאיש וכל שכן לממשלה לנדב אחרים שיירצחו בשיטת הרולטה הרוסית בתמורה לשחרור שליט", אמר כצל'ה

בתגובה לחשיפה כי מחבלים ששוחררו מהכלא הישראלי התכוונו לטבוח ביהודים רבים, ורק בחסדי שמיים נמנע רצח ישראלים, אומר יו"ר האיחוד הלאומי ח"כ יעקב (כצל'ה) כ"ץ, כי "גלעד שליט מוכרח להיות משוחרר ע"י לחץ אגרסיבי ובלתי מתפשר על ראשי החמאס בעזה ועל המחבלים הכלואים בישראל, לפחות תוך בידודם כפי שמבודד יגאל עמיר".

לדבריו, "בשום פנים ואופן אסור שתעלה על הדעת האפשרות לשחרר אפילו מחבל אחד מן הכלא, שכן המחבלים כולם מתכננים בכלאם לבצע מיד עם שחרורם רצח יהודים. מתברר כעת בוודאות, שההיתממות של האומרים שלצה"ל יש הכח למנוע את האסונות הבאים אחרי שחרור מחבלים, אין כל אחיזה במציאות.

"מי שמוכן לנדב את עצמו ומשפחתו לטבח בתמורה לשחרור גלעד שליט, שיאמר זאת, אך אין רשות לאיש וכל שכן לממשלה לנדב אחרים שיירצחו בשיטת הרולטה הרוסית בתמורה לשחרור שליט.

"ראוי היה שתוקם ועדת חקירה ממלכתית לחקור את הביזיון וההשפלה שבתוך בתי הכלא בישראל קיימת תשתית טרור המכוונת את הטרור מחוץ לכלא, ואת חוסר שליטה על תכנונם של פשעים נתעבים תחת אפם של רשויות הביטחון הכפופות לרוה"מ נתניהו".

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו